فصلی نو ،مدیر کل پدافند غیرعامل و مدیریت بحران سازمان بهزیستی کشور از پرداخت مستمری و وام بلاعوض برای مستمری بگیران جامعه هدف بهزیستی در شهرستان دنا خبر داد .



به گزارش فصل جنوب، محمدرضا کاظم زاده صبح امروز در جمع خبرنگاران گفت : از روز اول حادثه زلزله شهر سی سخت خوشبختانه همکاران ما در بهزیستی استان  با تشکیل  حدود ۱۰ تیم برای شناسایی افراد جامعه هدف، فعالیت خود را آغاز کردند .

کاظم زاده بیان کرد: تا امروز نزدیک به ۳۰۰ خانواده تحت پوشش حمایت بهزیستی مورد  بازدید میدانی قرار گرفته است  که از این تعداد ۵۰ خانوار صد در صد منازل مسکونی تخریبی بوده است .

وی در خصوص اقدامات انجام شده جهت مسکن مستمری بگیران شهر سی سخت گفت :در بحث اقدامات مسکن  برای این عزیزان فعلا یک کانکس برای خانواده دو معلولیتی تهیه شده است که نسبت به تکمیل تجیزات این کانکس همکاران ما در حال تلاش هستند که امیدوار هستیم امروز به سرانجام برسد تا این دو معلول اسکان پیدا کنند.

مدیر کل پدافند غیرعامل و مدیریت بحران سازمان بهزیستی کشور اضافه کرد:  تا امروز در شهرستان دنا ۱۳۳۳ نفر ،گروه جامعه هدف ما هستند که از سازمان بهزیستی مستمری دریافت می کنند که دیشب مستمری از ۵۰۰ هزار تا یک میلیون تومان به حساب این عزیزان واریز شد .

محمدرضا کاظم زاده به تفاهم نامه بنیاد مسکن و سازمان بهزیستی اشاره کرد و افزود : در بحث مسکن با توجه به تفاهم نامه سازمان بهزیستی با بنیاد مسکن و تاییدیه بنیاد ، سازمان بهزیستی با توجه به تفاهم نامه مبلغ ۲۰ میلیون تومان برای ساخت هر واحد مسکن مددجویان اقدام خواهد کرد .

وی گفت : طی روزهای اخیر در خدمت هموطنان عزیز و جامعه هدف خود در شهر سی سخت هستیم و هدف ما ایجاد آرامش برای زلزله زدگان شهر سی سخت است .