فصلی نو ؛ با حضور سهمگین مدیرکل اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد ،نماینده اصناف و تنی چند از مسئولین پنجمین نمایشگاه لوازم خانگی ، فرش و لوستر در مصلی امام خمینی یاسوج افتتاح شد . به گزارش فصلی نو ، مدیرعامل شرکت نمایشگاههای دایمی استان در حاشیه این مراسم در حمع خبرنگاران گفت : با […]

فصلی نو ؛ با حضور سهمگین مدیرکل اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد ،نماینده اصناف و تنی چند از مسئولین پنجمین نمایشگاه لوازم خانگی ، فرش و لوستر در مصلی امام خمینی یاسوج افتتاح شد .

به گزارش فصلی نو ، مدیرعامل شرکت نمایشگاههای دایمی استان در حاشیه این مراسم در حمع خبرنگاران گفت : با هدف کمک به تولید ملی و توسعه صادرات غیر نفتی و همچنین عرضه مستقیم کالا پنجمین نمایشگاه لوازم خانگی ، فرش و لوستر در شهر یاسوج افتتاح شسد .

بابک درست بیان کرد: کالاهایی که در این نمایشگاه به شهروندان عرضه خواهد شد از تخفیف ۵ الی ۲۰دصد نسبت به قیمت بازار برخوردار هستند و غرفه داران این نمایشگاه عمدتا نمایندگان برندهای معتبر داخلی هستند .

درست در ادامه ساعت بازدید از نمایشگاه را ۱۵ الی ۲۰ اعلام کرد و گفت : این نمایشگاه بمدت ۴ روز در مصلی امام خمینی شهر یاسوج دایر خواهد بود .

وی اضافه کرد : شهروندان محترم در صورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب را به مدیریت نمایشگاه واقع در محل برگزاری آن اطلاع دهند .