پوشش اینترنت برای روستاهای بالای ۲۰خانوار / استان جزو ۶ استان شاد کشور

فصلی نو ،،استاندار کهگیلویه و بویراحمد، گفت: در پژوهشی که جهاد دانشگاهی کشور انجام داده، کهگیلویه و بویراحمد یک استان شاد و امیدوار به آینده است.

به گزارش فصل جنوب ،حسین کلانتری در نشست شورای برنامه‌ ریزی و توسعه استان کهگیلویه و بویراحمد با تبریک دهه فجر و گرامیداشت یاد شهدای دهه فجر، گفت: این انقلاب با رهبری پیامبرگونه امام خمینی (ره) طلوع کرد و روستاههای بالای ۲۰ خانوار پوشش اینترنت داشته باشند.

استاندار با بیان اینکه شهدای هشت سال دفاع مقدس دستاورد شهدای دهه فجر را پاسداری و حراست کردند، گفت: خدماتی که نظام اسلامی در طول ۴۲ سال به مردم ارائه کرده باید بیان شود، دشمن به دنبال مایوس کردن ملت است اگر این خدمات به درستی بیان شود این نقشه دشمن هم خنثی می ‌شود.

وی همچنین افزود: مدیران موظف هستند مسائل، مشکلات، کمبودها و مطالبات مردم و روستاههای استان را به درستی به اطلاع مسئولان و مقامات اطلاع دهند.

کلانتری با بیان اینکه دستگاه‌ هایی موفق هستند که مدیران آنها اشرافیت لازم را دارد، بیان کرد: استان در تفریغ بودجه کمترین انحراف را داشته است.

وی با اشاره به ایجاد ۶۰ سایت و نصب ۱۱۵ سایت دیگر توسط ایرانسل و همراه اول در استان گفت: ۷ هزار میلیارد ریال برای نصب این سایت در نظر گرفته شده است.

مقام ارشد اجرایی استان، خاطرنشان کرد: احداث این سایت‌ ها موجب می‌ شود هیچ روستای بالای ۲۰ خانوار در استان از پوشش اینترنت محروم نباشد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد، عنوان کرد: در پژوهشی که جهاد دانشگاهی کشور انجام داده، کهگیلویه و بویراحمد یک استان شاد و امیدوار به آینده است.

مقام ارشد اجرایی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: تا سال ۹۲، ۵۰ کیلومتر بزرگراه در استان احداث شده بود اما طی ۷ سال اخیر ۲۰۰ کیلومتر بزرگراه احداث و ۲۲۰ کیلومتر دیگر در دست احداث است.

وی بیان کرد: با احداث سد سقاوه، چم ‌شیر، آبگیر و پتروشیمی‌ های گچساران و دهدشت آینده ‌ای همراه با توسعه در انتظار استان خواهد بود.

کلانتری با بیان اینکه کمبودها و مشکلات را انکار نمی ‌کنیم، گفت: اما داشته‌ ها هم دیده شود، دانشگاه یاسوج جزء برترین دانشگاه‌ های کشور شد این افتخارات و اقدامات مطرح شود تا مردم به آنچه دارند افتخار کنند.

وی با اشاره به احداث ۳۵۰۰ واحد مسکن محرومین، گفت: تفاهم ‌نامه این طرح دهه فجر سال قبل انجام شد اما به کرونا خوردیم و اردیبهشت عملیات بانکی و اجرایی این طرح ‌ها آغاز شد،در حال حاضر و پس از گذشت ده ماه ۲۵۰۰ مورد از این طرح‌ ها آماده واگذاری است، مابقی طرح‌ ها چون در مرحله سقف هستند تا پایان سال به بهره‌ برداری می‌ رسند.

کلانتری، اظهار داشت: به برکت نظام و انقلاب طی ۷ سال اخیر، ۱۵ هزار واحد بهسازی و بازسازی شده است، همه این اقدامات خدمات دولت جمهوری اسلامی است، منعکس نکردن خدمات نظام به معنای مایوس کردن مردم است.

وی در بخش دیگری از سخنانش، اظهار داشت: پارک علم و فناوری استان علی رغم جوان بودن عملکرد آن طی یکسال ۶ برابر افزایش داشته است.
استاندار همچنین خواستار تسریع در تدوین طرح جامع گردشگری استان شد و پوشش اینترنت روستاههای استان شد.

کلانتری با بیان اینکه ممکن است مدیری کوتاهی کند که برخورد می ‌کنیم، گفت: در کشورهایی که درگیر بیماری کرونا هستند جمهوری اسلامی سربلندتر از آمریکا، انگلیس و سایر کشورها عمل کرده است.

وی همچنین خواستار جلوگیری مردم از ساده انگاری در مقابل بیماری کرونا شد و بیان کرد: انتظار می رود در هنگام برگزاری مراسم های تشییع و تدفین پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی رعایت شود.

در این نشست از سه نفر از پژوهشگران استان به عنوان دانشمندان یک درصد، ۲ فناور برگزیده و هفت پژوهشگر برتر با اهدای لوح تقدیر و هدایایی تجلیل شد.

لینک کوتاه خبر:

https://faslejonoob.ir/?p=13485

ارسال دیدگاه


نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد

تصویر روز: