پیام تبریک مدیران و اشخاص بمناسبت روز خبرنگار

هر خبری که نوشته می‌‌شود، چراغی است که در شبستان حیات فردی و وجدان جمعی جامعه افروخته می‌‌گردد تا واقعیت، یعنی تصویر شفاف درستی‌‌ها و راستی‌‌ها و کژی‌ها و ناراستی‌ها، بیشتر و بهتر در دیدرس و قضاوت مخاطبان قرار گیرد.

فصلی نو ، بمناسبت فرا رسیدن روز خبرنگار جمعی از مدیران و مسئولین استانی و هم استانی با ارسال پیام های جداگانه این روز را به اهالی رسانه تبریک گفتند .

به گزارش فصلی نو ، استاندار کهگیلویه و بویراحمد نوشت:

 بسم الله الرحمن الرحیم
۱۷ مرداد روز پاسداشت تلاش بی‌وقفه انسان های آگاه و دانایی است که رزمشان با سلاح  قلم در میدان آگاهی و اندیشه است. سلاحی که  قرن‌هاست مهمترین ابزار انتقال معانی و مفاهیم ، تفهیم و تفاهم تعادل و تضارب آراست .
خبرنگاران به راستی چشم بینا و آینه‌ی واقع نمای زمینه و زمانه خویش اند. طلایه دارانی که توسعه و پیشرفت مهمترین دغدغه ذهن و زندگیشان گشته است.
خبرنگاران به عنوان قاصدان امین و راویان صدیق تجسم امانت ، مسئولیت ، تعهد ، دلسوزی و وظیفه اند ، که با نقد منصفانه‌ی کاستی‌ها و بیان هوشمندانه‌ی پیشرفت ها وجدان بیدار انسانیت و زمینه ساز سلامت فکری و فرهنگی جامعه اند .
۱۷ مرداد یادآور بزرگ مردانی چون شهید والامقام«محمود صارمی» است که عاشقانه در عرصه اطلاع رسانی با نثار جان خویش به کار و حرفه وزین خبرنگاری ارزشی والا بخشیده اند.
اینجانب ضمن تبریک این روز به همه خبرنگاران ، اصحاب رسانه ، اهل قلم و خانواده بزرگ مطبوعات و جامع اطلاع رسانی استان کهگیلویه و بویراحمد ، از همراهی ، توجه و اهتمام ویژه در انعکاس اخبار فعالیت ها و خدمات نظام اسلامی قدردانی نموده و برای خبرنگاران متعهد و کوشای استان ، که آگاهی را حق مردم دانسته و برای تحقق عدالت اجتماعی پرتلاش می‌کوشند سلامتی، توفیق و ادامه فعالیت آگاهانه از خداوند متعال خواهانم.

حسین کلانتری / استاندار کهگیلویه و بویراحمد

:

معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد نوشت:

بنام خداوند لوح وقلم

اقتضای جان چوای دل آگهی است
هرکه اگه تر بود جانش قویست
هفدهم مرداد که بنام روز خبرنگار نام گرفته فرصتی است تا به پاسداشت نقش ارزشمندی که خبرنگاران این صاحبان اندیشه وقلم در اعتلای جامعه دارند،خدمات آنان را ارج نهیم ویادی بکنیم از زحمت کشانی که در شرایط سخت وپراسترس،وبا حداقل درامدبه رسالت خویش که آگاهی بخشی وافزیش معلومات جامعه به مسائل روز باسرعت ودقت همت می گمارند ودردمندانه دراین مسیر سخت گام برمیدارند.
اینجانب به سهم خود از زحمات وخدمات همه خبرنگاران متعهد وصادق تقدیر وتشکر نموده وسلامتی وسعادت همه شما را از خداوند متعال مسئلت دارم.


سیدمحمدکاظم نظری
معاون سیاسی ،امنیتی واجتماعی استاندار

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد

“ن و القلم و ما یسطرون”

۱۷ مرداد ماه روزیست که به  پاس گرامیداشت یاد و خاطره شهید والامقام محمود صارمی و قدردانی از تلاش و رشادت های فعالان این  عرصه ، روز خبرنگار نامیده شده است.

آگاهی‌بخشی و اطلاع‌رسانی مبتنی بر امانت‌داری در راستای گفتمان رسالت بوده و رسالت خبرنگاران در گام دوم انقلاب خطیرتر است.

خبرنگاری؛ توانمندی انتقال صحیح پیام در قاب هنرمندانه و اخلاق حرفه‌ای است و خبرنگار سپری حمایتی و سفیری امید بخش است چون مدافع حقوق مردم بوده و انگیزه بخشی را وظیفه خود می‌داند.

اینجانب ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگران عرصه رسانه به ویژه خبرنگار شهید محمود صارمی، ۱۷ مرداد، روز خبرنگار را به تلاشگران عرصه اطلاع رسانی بویژه جامعه خبری پرتلاش و ساعی استان کهگیلویه و بویراحمد، تبریک عرض می‌کنم و سربلندی و بهروزی روز افزون آنان را در انجام رسالت کاری و توسعه و شکوفایی میهن اسلامی و این استان ولایی از درگاه خداوند قادر متعال مسالت دارم.

عزیز فیلی معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد

یادداشتی از خداداد غریب پور به پاسداشت روز خبرنگار
دیری است که بخش معدن و صنایع معدنی در کانون توجه سرمایه گذاران، سیاستگذاران و دستگاه های حاکمیتی قرار گرفته است. این امر از چند زاویه قابل بررسی و البته شکل اجرایی آن، مرهون سیاستگذاری های سالیان اخیر است که امروزه جامعه مخاطب در حوزه های درآمدزایی، صادرات، تقویت تشکل ها و شرکت های خصوصی از آن بهره می برد و حاکمیت نیز به سبب پتانسیل هایی که این حوزه برای اشتغال، توسعه زیرساخت ها، کاهش آسیب های اجتماعی و فاصله طبقاتی دارد آن را مورد توجه قرار داده است.
در این میان چنانچه نگاهی دقیق تر به این مقوله داشته باشیم به این مهم می رسیم که چنین ره آوردی در سایه اطلاع رسانی پیوسته و خستگی ناپذیر اهالی قلم شکل گرفته و نمو یافته است. به واقع پاسخ اینکه امروزه چگونه این حوزه در کانون توجه قرار گرفته است را باید، نزد همت روزنامه نگاران ارجمندی جست که تلاش مضاعفی برای معرفی و برجسته سازی نقاط قوت بخش معدن و صنایع معدنی داشته اند و در عین حال با نقدهای خود، این پیکره عظیم را صیقل داده اند.

یکپارچگی که امروزه در این حوزه پدید آمده حاصل نگاه جمعی بدنه حاکمیتی، سیاستگذار، اجرایی و همچنین بُعد اطلاع رسانی است؛ از این رو باید باتامل بیشتری بدان نگریست. وزیر محترم صنعت معدن و تجارت از همان زمان کسب رای اعتماد از مجلس شورای اسلامی بر توسعه و تقویت این بخش تاکید ورزیده و آن را با حساسیت بالایی پیگیری می کند. پیشتر نیز رییس محترم جمهور از رشد بخش معدن و تحولات حوزه اکتشاف سخن گفت و آن را به عنوان یکی از نیروهای پیشبرنده اقتصاد نامید. مهمتر از همه تاکیدی که مقام معظم رهبری بر تقویت اقتصاد مقاومتی داشته اند فعالان بخش معدن را بر استفاده از توان داخلی و عیان سازی ثروتی که در دل خاک نهفته است، تشویق کرده است.

ایمیدرو از سال های اخیر به این سو با تمرکز بر توسعه اکتشاف، اتمام پروژه های ناتمام، حفظ و رونق تولید، اتکا به توان داخلی در حوزه ساخت و همچنین دانش و فناوری، افزایش سرمایه گذاری در قالب مشارکت جویی از نهادها و تشکل های بخش خصوصی، توسعه آموزش و پژوهش و ارتباط با مراکز علمی و پژوهشی، تلاش کرده نقش راهبری خود را ایفا کند. پایه تحولات اخیر بر گفت و گوی مداوم اضلاع مختلف این بدنه گذاشته شده و دست یابی به تفاهم، نقطه اشتراک این حرکت جمعی شده است. این سازمان طی یکسال اخیر نیز با توکل و استعانت از ایزد منان “انجام درست کار درست” را سرلوحه تدوین استراتژی و اجرای برنامه ها قرار داده تا اهداف این بخش بیش از پیش به منصه ظهور برسد.

امروزه نیز که بدنه حاکمیت برای “توسعه ساخت داخل” هم پیمان و یکصدا شده، شاهد شکل گیری هم افزایی بیشتری نسبت به گذشته شده ایم. در واقع بخش خصوصی که فرصتی بی بدیل برای ارایه توانمندی خود برای رفع نیاز داخل پیدا کرده، در ادامه همان مسیری است که از سال های پیش ترسیم شده و امروزه بدین نقطه رسیده و البته چنین رویکردی ادامه خواهد داشت.
بیان این نکات مقدمه ای برای ارج نهادن به همسنگران حوزه اطلاع رسانی در طول این مسیر بوده است. در این مسیر قدردان خبرنگاران هستیم که با قلم خود، فضایی برای گفت و گو، رشد و توسعه را فراهم ساخته اند و همواره جان بخش این پیکره بوده اند. این تحولات به واقع، فرصتی دوباره برای ابراز سپاس از خبرنگاران ایجاد کرده است.
روز ۱۷مرداد سالروز عروج محمود صارمی، همسنگران و شهدای عرصه اطلاع رسانی، جان مایه این تقدیر شده است. ایمیدرو چنین رویدادی را ارج می نهد و مفتخر است که تبریک صمیمانه خود را تقدیم یکایک عزیزان خبرنگار می کند.

خداداد غریب پور 
رییس هیات عامل ایمیدرو

پیام تبریک مدیرعامل شرکت دائمی نمایشگاههای استان کهگیلویه و بویراحمد بمناسبت روز خبرنگار:

روز ۱۷ مرداد ماه «روز خبرنگار » یادآور یاد و خاطره تلاشگران بی‌ادعای عرصه اندیشه و قلم و روز پاسداشت رشادت‌های شهدای اصحاب رسانه را به تولیدگران عرصه فکر و اندیشه تبریک می‌گوییم.

بی‌تردید اصحاب قلم و رسانه با تلاش‌های شبانه‌روزی خود یکی از عوامل هدایتگر افکارعمومی و ارتقا دهنده آگاهی‌و بصیرت و بینش آحاد جامعه به شمار می‌روند که بدون هیچ‌گونه چشم‌داشتی در سخت‌ترین شرایط برای پاسداشت منافع ملی، عزت، اقتدار و عظمت نظام و انقلاب اسلامی از هیچ کوششی فروگذار نکرده و نمی‌کنند.

امروزه این واقعیت بر هیچ چشم و اندیشه ژرف‌نگر پوشیده نیست که خبرنگاران و نویسندگان رسانه‌های کشور با کمترین امکانات در صحنه رویارویی با مزدوران رسانه‌ای نظام سلطه به مقابله برخاسته و با اطلاع‌رسانی مسئولانه و متعهدانه مانع از موفقیت دشمنان در تحریف افکار عمومی نسبت به واقعیات موجود کشور اعم از امنیت و آرامش مثال‌زدنی، پیشرفت و توسعه در عرصه‌های مختلف نظامی، سیاسی، اقتصادی،‌ اجتماعی، فرهنگی ،‌ورزشی و بین‌المللی شده‌اند.

اصحاب رسانه‌های ایران، با مجاهدت‌های ستودنی و ستایش برانگیز سد بایکوت موفقیت‌های نظام و انقلاب اسلامی در عبور از وابستگی‌ها و دست‌یابی به موفقیت‌های مثال‌زدنی در عرصه‌های مختلف را شکسته و افکارعمومی جهان به مدد این مجاهدت‌ها، درخشش و تلالو ستاره بی‌مثال انقلاب اسلامی در سپهر سیاسی جهان را به نظاره نشسته‌اند.

بی شک،دستیابی به قله‌های پیشرفت،سربلندی و سعادت کشور ، مراقبت از منافع ملی و مصالح مردم و آرمان‌های ارزشمند انقلاب اسلامی مرهون تلاش زنان و مردان جامعه رسانه‌ای کشورمان بوده و است.

روز خبرنگار بهانه‌ای برای تکریم و پاسداشت روشنگران مسیر پر فراز و فرود موفقیت و پیشرفت ها است.

بابک درست

مدیرعامل شرکت دائمی نمایشگاههای استان کهگیلویه و بویراحمد

پیام تبریک گروه صنایع غذایى کوبودنا
با سلام
۱۷ مردادماه، هرساله یادآور همت و تلاش مجدانه و مجاهدانه اهالی قلم در حرفه شریف خبرنگاری و تحقق رسالت سترگ آگاهی بخشی به جامعه است.

هر خبری که نوشته می‌‌شود، چراغی است که در شبستان حیات فردی و وجدان جمعی جامعه افروخته می‌‌گردد تا واقعیت، یعنی تصویر شفاف درستی‌‌ها و راستی‌‌ها و کژی‌ها و ناراستی‌ها، بیشتر و بهتر در دیدرس و قضاوت مخاطبان قرار گیرد.
روز خبرنگار، روز کسانی است که از جان، طالب حقیقت‌ند. این روز را به همه خبرنگاران و اصحاب عزیز رسانه که حقیقت را برتر از مصلحت و اخلاق و شرافت انسانی و حرفه‌‌ای را برترازمنافع و مصالح شخصی و گروهی قرار می‌‌دهند و با رعایت امانت و صداقت، در کار روشنگری و آگاهی ‌بخشی به جامعه تشنه حقیقت و صداقت می‌کوشند، صمیمانه تبریک می‌گویم.

گروه صنایع غذایى کوبودنا

پیام تبریک لطف الله مسعودی مدیرعامل شرکت پخش فراورده های نفتی استان کهگیلویه و بویراحمد:

پیام تبریک افشار مهر مدیرکل بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد بمناسبت روز خبرنگار

بنام خالق قلم ودانائی
جان نباشند جز خبردرآزمون
هرکه را افزون خبرجانش فزون
خبرنگاران محترم واصحاب رسانه
سلام علیکم
با احترام ،ضمن گرامیداشت یادوخاطره شهدای رسانه و همچنین روز خبرنگارخدمت کلیه اصحاب رسانه وروابط عمومی ها بدینوسیله ضمن قدردانی از شمادیدگان بینا گوشهای شنوای وزبان گویای جامعه که با رصد و انعکاس دیدگاه های مخاطبین و مردم و متقابلا پوشش اخباروفعالیتهای بهزیستی مددکارو یاورما هستیدوتبریک روزخبرنگار، ازخداوند منان برای شما سلامت وتوفیف مسئلت می نمایم. پیروزوسرافرازباشید.
افشار مهر
مدیر کل بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمدبنام خالق قلم ودانائی
جان نباشند جز خبردرآزمون
هرکه را افزون خبرجانش فزون
خبرنگاران محترم واصحاب رسانه
سلام علیکم
با احترام ،ضمن گرامیداشت یادوخاطره شهدای رسانه و همچنین روز خبرنگارخدمت کلیه اصحاب رسانه وروابط عمومی ها بدینوسیله ضمن قدردانی از شمادیدگان بینا گوشهای شنوای وزبان گویای جامعه که با رصد و انعکاس دیدگاه های مخاطبین و مردم و متقابلا پوشش اخباروفعالیتهای بهزیستی مددکارو یاورما هستیدوتبریک روزخبرنگار، ازخداوند منان برای شما سلامت وتوفیف مسئلت می نمایم. پیروزوسرافرازباشید.
افشار مهر
مدیر کل بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد

امراله خانی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان لنده در پیامی روز خبرنگار را تبریک گفت
هفدهم مردادماه به مناسبت سالروز شهادت شهید محمود صارمی به زیبایی و به پاس زحمات وخدمات ارزنده خبرنگاران محترم ، « روز خبرنگار » نامگذاری شده است؛ این روز فرصتی است که از زحمات بی دریغ اصحاب قلم قدردانی شود ، لذا این روز شکوهمند که روز پاسداشت قلم است را به نوبه خود به همه خبرنگاران ، نویسندگان و روزنامه نگاران، صاحبان اندیشه و قلم در عرصه اطلاع رسانی تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره خبرنگار شجاع و متعهد، شهید صارمی؛ روز خبرنگار را به همه خبرنگاران و رسانه های استان و بخصوص شهرستان لنده تبریک‌ می گویم از همراهی، همدلی و اهتمام ویژه اصحاب رسانه در انعکاس اخبار و اطلاع رسانی برنامه ها و خدمات شبکه بهداشت و درمان لنده،تشکر و قدردانی میکنم.
امید است با استعانت و توکل به خداوند متعال در انجام رسالت آگاهی بخشی و شفاف سازی  و ارتقاء سطح فرهنگی جامعه موفق و موید باشید.

پیام تبریک مدیر شعب بانک تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد بمناسبت روز خبرنگار

خبرنگار کسى هست که با اتکاء به ذوق و استعداد شخصی، پس از گذرانیدن دوره آموزش تخصصى و همچنین با دقت به مسئولیت اجتماعى که این حرفه بر عهده او مى‌گذارد

نوشته هایتان طلوع حقیقت و بیان دردهای کسانی هست که نمی‌توانند بگویند و فریادشان بی صداست. روز خبرنگار مبارک.

حسین اروانه

مدیر شعب بانک تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد

تبریک روز خبرنگار توسط مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد
مهندس علی داودی مهر، مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد، با صدور پیامی، روز خبرنگار را به تمامی خبرنگاران و فعالین عرصه رسانه و خبر، تبریک گفت.
به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد، در این پیام تبریک، آمده است:
ن والقلم و ما یسطرون
آنگاه که خداوند به سلاح تو قسم یاد می کند
آنگاه که قلم را در دست می گیری و می نویسی زیباترین ها را
آنگاه که اندیشه ات برداشتن باری از دوش هاست
و آنگاه که قلبت می تپد تا شادی بر همه تقسیم شود
بر من تکلیف می شود تا روزت را شادباش بگویم
بسم الله الرحمن الرحیم
سلام و درود صمیمانه و خالصانه به محضر همه کوششگران فهیم عرصه رسانه. همانها که آیینه تمام نمای جامعه هستند و با نظارت، اطلاع‌رسانی صحیح، عالمانه و بی‌طرفانه، نقش مهمی در سلامت، پویایی اجتماعی و همبستگی ملی دارند.
به راستی که رسالت اصحاب خبر و رسانه بسیار خطیر و حساس است. چنانچه پیامبر خدا صلی الله علیه و آله در حدیثی فرموده است: «حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس».
یقینا صنعت آب، خود را مدیون عزیزانی می داند که با اطلاع رسانی و تنویر افکار عمومی، نقش ارزشمندی را در انعکاس فعالیت های این بخش و اطلاع عموم از خدمتگزاری های فرزندانشان ایفا می کنند و با نقد به هنگام و منصفانه، آگاهی مدیران و مسئولان را به نیازهای جامعه و در عین حال مشکلاتی که در مسیر رفع این نیازها وجود دارد را بیشتر از قبل کرده و بر همین اساس نیرویی پیشبرنده محسوب می شوند.
اینجانب، بر خود لازم می دانم تا ضمن گرامیداشت روز ۱۷ مرداد و یاد و خاطره شهدای عرصه خبررسانی، این روز را به همه عزیزان خبرنگاری که صداقت، امانت داری، مسئولیت پذیری، شجاعت و تلاش واقعی را سرلوحه کار خود قرار داده و همواره خدا را ناظر و حاضر بر خود می دانند و می سوزند تا ذهن و فکر جامعه روشن بماند، تبریک عرض نمایم و آرزومند صحت و سلامتی و توفیق خدمتگزاری آنان در سایه لطف خداوند منان و حضرت ولیعصر(عج) می باشم و امیدوارم که بخش آب کشور به طور اعم و بخش آب استان به طور اخص، از حضور، تلاش، روشنگری و آگاهی سازی این عزیزان، بیشتر از قبل بهره مند شود.

لینک کوتاه خبر:

https://faslejonoob.ir/?p=9866

ارسال دیدگاه


نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد

تصویر روز: