پیام تجلیل و قدردانی مدیرعامل خبرگزاری ایرنا از زحمات آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی

فصلی نو، در پی برگزاری مراسم تجلیل و تکریم از آیت الله ملک حسینی مدیرعامل خبرگزاری ایرنا کشور با صدور پیامی از زحمات چند ساله وی تجلیل کرد .

به گزارش فصلی نو ، سید ضیاء هاشمی در این پیام نوشت:

برادر معزز و مکرم آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی
سلام علیکم
اینک که پس از سالها خدمت به فرهنگ و جامعه ایمانی استان کهگیلویه و بویر احمد ، از منصب نمایندگی ولی فقیه در این استان کناره گیری کرده اید، اینجانب وظیفه خود می دانم صمیمانه از زحمات و خدمات ارزشمندی که در این سالها برای استان و مردم غیور و شریف آن داشته اید، قدرشناسی و سپاسگزاری کنم.
بدون تردید تداوم حضور جنابعالی در جایگاه نمایندگی مردم در مجلس خبرگان و همچنین تمرکز بیشتر شما بر تتبعات علمی، برکات متمایزی برای فرهنگ و جامعه در سطح استانی و ملی خواهد داشت. جنابعالی از جمله علمای جوان و خلاقی هستید که نسبت به خلاها و ضرورتهای فکری و علمی جامعه اسلامی به ویژه مبانی نظری مدیریت اسلامی و حکمرانی مبتنی بر حق و عدل و مبرا از ظلم و تبعیض، اشراف دارید و می توانید با تمرکز بر تحقیقات اجتهادی به ویژه در حوزه فقه سیاسی و استنباط آموزه های اصیل و راهگشا از منابع غنی دینی بالاخص قرآن کریم و نهج البلاغه امیرالمومنین(ع ) که دریای بیکران گوهرهای ناب معرفتی هستند، به تحلیل و پاسخگویی به نیازهای موجود بپردازید و نقشی ماندگار در نظریه پردازی و خلق آثار علمی در این عرصه ایفا نمایید.
بی گمان عموم مردم استان قدردان خدمات و برکات حضور جنابعالی در استان خواهند بود و اینجانب نیز همانند سایر علاقمندان، در انتظار درخشش شما در عرصه های علمی و فقهی که ضرورت قطعی زمانه ما است، خواهم بود و توفیقات و سرافرازی روزافزونتان را آرزو می کنم .

سید ضیاء هاشمی

لینک کوتاه خبر:

https://faslejonoob.ir/?p=11068

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تصویر روز: