پیام تسلیت شخصیت ها-مدیران و مسئولین استانی و کشوری بمناسبت درگذشت دکتر امیر حسین ملک حسیی

شهردار یاسوج درگذشت دکتر ملک حسینی را تسلیت گفت
شهردار یاسوج با صدور پیامی درگذشت دکتر امیر حسین ملک حسینی فرزند دکتر سید علی ملک حسینی پدر پیوند کبد ایران را تسلیت گفت.
به گزارش روابط عمومی و بین الملل شهرداری یاسوج؛ مهندس محمد علی جاوید روز چهارشنبه همچنین این ضایعه را به آیت الله ملک حسینی نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و خانواده مرحوم تسلیت گفت.
متن پیام بدین شرح است:
حضرت آیت الله ملک حسینی
نماینده معظم ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد
برادر ارزشمندم جناب دکتر ملک حسینی
پدر پیوند کبد ایران
ضایعه درگذشت فرزند دلبندتان دکتر سید امیر حسین ملک حسینی موجب اندوه فراوان شد.
این ضایعه چنان سنگین و جانسوز است که به دشواری به باور می نشیند در برابر تقدیر حضرت پروردگار چاره‌ای جز تسلیم و رضا نیست.
اینجانب این واقعه دردناک را به نماینده محترم ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و پدر بزرگوارش دکتر ملک حسینی و خانواده آن مرحوم تسلیت عرض می نمایم.
برای شما و خانواده محترمتان صبوری و شکیبایی و برای آن عزیز سفر کرده علو درجات غفران و رحمت واسعه الهی را خواستارم خداوند قرین رحمتش فرماید.
محمد علی جاوید-شهردار یاسوج


انا لله و انا الیه راجعون
با نهایت تاسف و تاثر ، رحلت جانگداز دکتر سید امیر حسین ملک حسینی ( فرزند برومند استاد دکتر سید علی ملک حسینی) را به محضر بیت معظم حضرت آیت‌الله العظمی ملک حسینی( ره) و ملت شریف کهگیلویه و بویراحمد و همچنین جامعه پزشکی کشور تسلیت می گویم. علو درجات را برای آن مرحوم و طول عمر با عزت و برکت و صبر جزیل برای بازماندگان از خداوند رحمان خواهانم.
اسماعیل دوستی
استاندار اسبق کهگیلویه و بویراحمد


با سلام
در گذشت ناگهانی انسانی شایسته و وارسته جناب دکتر ملک حسینی فرزند چهره ماندگار جناب پروفسور ملک حسینی را به شما دوستان، اساتید، مهندسین، و دیگر مردمان فهیم استان، خانواده محترم جناب پروفسور ملک حسینی، خانواده های گرانقدر و محترم ملک حسینی ها فامیلهای سببی و نسبی، و بیت معظم و عالی قدر حضرت ایت الله ملک حسینی تسلیت عرض می نمایم.صبر و طول عمر بازماندگان را از خداوند منان خواهانم.
از طرف خانواده کهزادی


بسمه تعالی

” انا لله و انا الیه راجعون”

برادر گرانقدر جناب آقای دکتر علی ملک حسینی

خبر جانسوز و اندوهبار درگذشت فرزند برومندتان ” دکتر امیرحسین ملک حسینی” موجب تالم و تاثر فراوان گردید.
اینجانب این مصیبت عظما را به جنابعالی، بیت مکرم و معزز ملک حسینی بویژه حضرت آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی نماینده محترم ولی فقیه در استان و نماینده مردم شریف کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری تسلیت و تعزیت عرض می نمایم؛ صبر و شکیبایی، طول عمر باعزت و سرافرازی برای جنابعالی و سایر بازماندگان و آمرزش و شادی روح آن عزیز سفر کرده را از خداوند منان مسئلت دارم.

ابراهیم کشاورز-مدیرکل امور اقتصادی و دارایی کهگیلویه و بویراحمد

—————————————————————————————————————————————————————————————————————

الَّذِینَ إِذَا أَصَابَتْهُم مُّصِیبَهٌ قَالُواْ إِنَّا لِلّهِ وَإِنَّـا إِلَیْهِ رَاجِعونَ

سرور گرانقدر جناب آقای دکتر سید علی ملک حسینی
سلام علیکم
با نهایت تأثر و تأسف شدید، از استماع خبر در گذشت فرزند برومندتان زنده یاد آسید امیر حسین ملک حسینی(رحمت الله علیه)اطلاع یافتیم، به حدی متألم شدیم که زبان یارای تقریر و قلم قوت تحریر نداشت.
چه توان کرد، مرگ شربتی است چشیدنی در این عالم کسی را قرار ابدی نیست . پس، از آه و ناله جز خرابی بنیان سلامت نتیجه حاصل نشود و بر جَزَع و فَزَع فایده ای مترتب نگردد، همانا چاره صبر و تحمل و توکل و رضای بقضاست.
باری مصیبت وارده به شما سخت تر از آنست که بتوانیم مایه تسلیت شویم بلکه غرض از عرض این عریضه اظهار همدردی و شرکت در تألمات و تأثرات شما و سایر بستگان است .
امیدواریم خداوند متعال روح آن عزیز سفره کرده را مورد رحمت و رضوان خویش قرار داده و با اجداد طاهرینش محشور گرداند و جنابعالی و سایر بازماندگان آن سلسله جلیله را پاینده و مستدام بدارد.

از طرف مدیریت و کارکنان سازمان جهاد کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد


بسم الله الرحمن الرحیم
کلُّ مَنْ عَلیها فَان وَ یبقَی وَجْهُ رَبَّک ذوالجلالِ والاکرامِ

بسم الله الرحمن الرحیم
کلُّ مَنْ عَلیها فَان وَ یبقَی وَجْهُ رَبَّک ذوالجلالِ والاکرامِ
محضر نماینده محترم مردم استان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری و نماینده ولی فقیه در استان حضرت آیت الله ملک حسینی
و پدر پیوند کبد ایران، مایه ی فخر جامعه پزشکی ایران جناب دکتر سید علی ملک حسینی
مشیت الهی بر این تعلق گرفته که بهار فرحناک انسانی والد و خدوم را خزانی ماتمزده به انتظار بنشیند و این بارزترین تفسیر فلسفه ی آفرینش در فراخنای بی کران هستی و یگانه راز جاودانگی اوست.
خبر درگذشت حجت الاسلام سید امیر حسین ملک حسینی که به تبعیت از مرام خانواده بزرگ و روحانی اش مسیر خدمت به ترویج دین را پیش گرفته و از خدمتگذاران خالص این عرصه بود ، چنان سنگین و جانسوز است که به دشواری به باور می نشیند. ولی تقدیر حضرت پروردگار و تسلیم مقدرات زندگی هستیم. با اظهار تاسف و تاثر شدید ، این ضایعه بزرگ را به خانواده محترم و بستگان تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال برای بازماندگان صبر عظیم و برای آن عزیز سفر کرده رحمت و غفران الهی را خواهانیم .
هادی زارع پور-مدیر کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد 

لینک کوتاه خبر:

https://faslejonoob.ir/?p=4135

ارسال دیدگاه


نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد

تصویر روز: