فصلی نو-محمد بهرامی بنام خداوند بخشنده مهربان ساختن دنیایی سراسر صلح و بدور از خشونت و خونریزی آرزوی دیرینه بشر بوده و هست. پاسخ موشکی ایران به تروریست‌ها نشان داد صبر در برابر جنایات، حد و اندازه‌ای دارد و ایران در مقابل این تحرکات دست بر روی دست نخواهد گذاشت و جوابی گسترده و دندان […]

فصلی نو-محمد بهرامی

بنام خداوند بخشنده مهربان

ساختن دنیایی سراسر صلح و بدور از خشونت و خونریزی آرزوی دیرینه بشر بوده و هست.
پاسخ موشکی ایران به تروریست‌ها نشان داد صبر در برابر جنایات، حد و اندازه‌ای دارد و ایران در مقابل این تحرکات دست بر روی دست نخواهد گذاشت و جوابی گسترده و دندان شکن به هرکسی که به ایران چشم بد داشته باشد خواهد داد.
بی شک مبارزه با تروریسم نیازمند عزمی جهانی است و همه کشورها باید متحد شوند تا بتوانند داعش را که در راس خشونت بین المللی قرار دارد و نظام جهانی را به مخاطره می‌اندازد، ریشه‌کن کنند.
این اقدام بزرگ نه تنها خوشحالی مردم ایران، بلکه موجب خوشحالی مظلومین تمام دنیا شد و علاوه بر اینکه شوک روانی بسیار بالایی برای مستکبرین به دنبال داشت، ثابت کرد که سپاه پاسداران با قدرت تمام از امنیت جمهوری اسلامی ایران دفاع می ‌کند.

اینجانب نیز به نوبه خود ضمن تبریک این حرکت تحسین برانگیز به ملت قهرمان پرور و شجاع ایران و تشکر صمیمانه از نیروهای هوشیار نظامی کشور، از خداوند منان آرامش، امنیت و سربلندی را برای میهن عزیزمان و تمام جهانیان خواستارم.

محمد بهرامی
خرداد ۹۶