به نام یگانه هستی بخش همشهریان فهیم و غیرتمند، مردم شریف و رشید شهر یاسوج سلام و سپاس و عرض ادب این فرزند خدمتگزارتان نثار همت و کرامتی که دیگر بار بی دریغ و غیرت مندانه مبذول فرموده اید، در چهار سال گذشته که به یمن اعتماد شما در چهارمین دوره شورای اسلامی مرکز استان […]

به نام یگانه هستی بخش

همشهریان فهیم و غیرتمند، مردم شریف و رشید شهر یاسوج

سلام و سپاس و عرض ادب این فرزند خدمتگزارتان نثار همت و کرامتی که دیگر بار بی دریغ و غیرت مندانه مبذول فرموده اید، در چهار سال گذشته که به یمن اعتماد شما در چهارمین دوره شورای اسلامی مرکز استان افتخار خدمت داشتم، خداوند ناظر و خود شما حاضر بوده اید که لحظه ای از انجام وظیفه بی منت و عاری از تعلل و تبعیض دریغ نکردم و بر عهدی که با شما بستم پایدار و وفادار ماندم و هرگز ذره ای عقب ننشستم، که شاید انتخاب و وثوق مجدد و بزرگوارانه­تان شاهد و پاداش همان است. اگر چه انجام وظیفه آن هم در قالب نهادی که حلقه اتصال بی واسطه و مداوم بین دولت و تک تک شهروندان است، مشکل و سخت می باشد ولی انصافاً در چهار سال گذشته همت بر آن بود تا سر حد امکان و توان، رضایت عامه مردم ملحوظ نظر باشد. انشاء الله تعالی در نظر است در آینده نیز با استفاده از تجارب گذشته، با حمایت دولت منتخب و مردم همچنان و بلکه بهتر باشد.

گرچه زبانم قاصر و بیانم نارساست که از حضورتان و از حماسه ای که آفریدید سخن به میان آورم ولی دریغ بود، این حقیر به سهم خود از کنار دریای بیکران مرحمت و وثوق مردم عزیز و بزرگوارمان، این همشهریان با لطف و عطوفت، بی سپاس و ادای احترام، بگذرم.

سپاس مردم عزیز، به خاطر محبت بموقع و بجایتان، درود ارگان های مجری انتخابات در وزارت کشور و شورای نگهبان، نهادهای امنیتی، نظامی و انتظامی، اطلاعاتی، قضایی و اصحاب رسانه که بستر چنین مهمی را با کمال بی طرفی و با صبر و حوصله فراوان ایجاد کردند.

عرض احترام ویژه تقدیم حضرت آیت اله سید شرف الدین ملک حسینی نماینده محترم ولی فقیه و خبرگان رهبری که با اشراف و نظارت به موقع حلال مشکلات می باشند.

 

خدایا چنان کن سرانجام کار                         تو خشنود باشی و ما رستگار

 

خدمتگزار شما  سید هدایت اکبری

رئیس شورای اسلامی شهر یاسوج

و منتخب پنجمین دوره شورای اسلامی شهر یاسوج