مردم ولایتمدار و با بصیرت استان کهگیلویه و بویراحمد، همزمان با سراسر کشور در چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت می کنند و با گرامیداشت یاد و خاطره همه ی شهدای انقلاب و سردار

فصلی نو،به مناسبت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران و در آستانه برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن، مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد پیامی صادر کرد .

در این پیام آمده است؛
بسم الله الرحمن الرحیم
جاءَ الْحَقُّ وَ زَهَقَ الْباطِلُ إِنَّ الْباطِلَ کانَ زَهُوقاً 

مردم ولایتمدار و با بصیرت استان کهگیلویه و بویراحمد، همزمان با سراسر کشور در چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت می کنند و با گرامیداشت یاد و خاطره همه ی شهدای انقلاب و سردار شهید حاج قاسم سلیمانی بار دیگر اقتدار خود را به رخ دشمنان انقلاب خواهند کشید.
وحدت و همبستگی از مولفه هایی است که فردا دشمنان کوردل ایران، به وضوح در مراسم شکوهمند ۲۲ بهمن مشاهده می کنند و خواهند دید که انقلاب اسلامی، زنده، پویا و جاودانه است.
مجموعه شرکت آب منطقه ای استان کهگیلویه و بویراحمد در کنار سیل خروشان هموطنان و همزمان با سراسر کشور؛ با حضور گسترده در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن، بار دیگر با آرمانهای انقلاب و شهدا تجدید بیعت خواهند کرد و جواب دندان شکنی به مستکبرین زمان خواهند داد.


علی داودی مهر

مدیر عامل شرکت آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد