پیام نوروزی نماینده مردم کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی

پیام نوروزی نماینده مردم کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی

«بسم الله الرحمن الرحیمِ»

یامُقَلِّبَ الْقُلُوبِ وَ الْأَبْصَارِ یَا مُدَبِّرَ اللَّیْلِ وَ النَّهَارِ یَا مُحَوِّلَ الْحَوْلِ وَ الْأَحْوَالِ حَوِّلْ حَالَنَا إِلَی أَحْسَنِ الْحَالِ.
آمین یا رب العالمین

فرا رسیدن عید باستانی نوروز را به محضر رهبر معظم انقلاب و ملت شهید پرور ایران اسلامی خاصه خانواده‌های مکرم شاهد، آزاده و ایثارگر و مردم شریف حوزه انتخابیه ام صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

نوروز، رستاخیز طبیعت و تبلور قدرت بی انتهای خداوند در تغییر فصول، آغازگر سالی نو برای سرآغاز شکوفایی، حرکت، تحول و پویایی به سوی ترقی و پیشرفت است.
امیدوارم سال جدید، نوید بخش سالی خوب و پر برکت برای ایران عزیز باشد ان شاءالله.

نامگذاری مدبرانه سال با اولویت قراردادن حل مشکلات اقتصادی مردم به نام رونق تولید در کلام رهبر فرزانه انقلاب را گرامی میدارم و تمام تلاش و همت خود را در جهت تحقق منویات آن حضرت بکار خواهم بست.

در راستای تحقق دغدغه های مقام عظمای ولایت به ویژه فرمایشات ارزشمند ایشان در پیام مهم نوروزی، به متولیان اجرایی و تصمیم گیر کشور اعم از ریاست محترم جمهور، وزارتخانه های تخصصی و اجرایی و مسئولان استانی عرض می کنم: راه های به فعلیت رساندن و عملی نمودن منویات آن حضرت در کهگیلویه بزرگ در بحث رونق تولید، مصادیق و مجاری فراوان دارند که نیازمند توجه جدی و برنامه ریزی اصولی است.

تلاش عملی در جهت سرعت بخشیدن به پروژه های در حال اجرا مخصوصا در بخش های عمرانی، صنعتی، کشاورزی، تقویت بخش خصوصی و تسریع در عملیات اجرایی آنها به ویژه سدهای در دست احداث از جمله: آبریز، صیدون و فارتق، عملا می توانند مشکلات اقتصادی مردم این منطقه را رفع نموده و در حقیقت در رونق تولید بسیار مؤثر هستند که امیدوارم مطابق با سخن گهربار معظم له که فرمودند: باید همه تلاش کنند، همه تلاش کنند.

خوشحالم و خدای بزرگ را شاکرم که در سال های گذشته در پیگیری و انجام مطالبات به حق مردم، لحظه ای دریغ نکردم و در سال ۹۸ نیز بر مبنای عهد با آنان و ضرورت خدمت رسانی بیشتر به ولی نعمتان انقلاب، با جدیت و افتخار تمام توان و تلاش خود را به کار بگیرم.

بی شک، لازمه اجرای کامل، به ثمر نشستن و اتمام پروژه های عظیم و ملی که از مطالبات مردم شریف کهگیلویه بزرگ بوده و در رونق تولید نقش بسزایی دارند جز با وحدت، همکاری و همدلی مردم و همت همه مسئولان، میسر نخواهد شد
لذا در جهت تحقق این اهداف، دست همه عزیزان بویژه دستگاه های اجرایی را به گرمی می فشارم و از هر حرکت و پیشنهاد سازنده قویا استقبال می نمایم.

به مردم شریف حوزه انتخابیه ام عرض می کنم در سال جدید علاوه بر اهتمام جدی در انجام وظایف قانونی، خود را ملزم به نظارت دقیق و مستمر بر روند اجرا و تسریع در انجام پروژه ها همراه با کیفیت برتر و ممکن می دانم.
از طرفی سایر مطالبات به حق مردم را نیز با پشتکار و جدیت پیگیر خواهم بود.
البته در تعالی و پیشرفت امور نیازمند همراهی روحانیت معظم، دانشجویان و دانشگاهیان، نخبگان سیاسی و فرهنگی، دلسوزان نظام و انقلاب، اصحاب رسانه و اهل قلم هستم که امیدوارم همکاری و مشورت لازم را مبذول دارند.

ایام مبارک عید فرصت مناسبی است برای همدلی بیشتر و زدودن کینه از دلها که امیدوارم از این بعد نوروز هم نهایت استفاده را ببریم.

سلامتی و توفیق هم استانی ها و همشهریان و افتخار پیروی بیش از پیش همگان از ولی امر مسلمین جهان را از خداوند سبحان مسئلت دارم.

خدایا چنان کن سرانجام کار
تو خشنود باشی و ما رستگار
۹۸/۱/۱
عدل هاشمی پور

نماینده مردم شریف شهرستان های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی

لینک کوتاه خبر:

https://faslejonoob.ir/?p=8746

ارسال دیدگاه


نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد

تصویر روز: