پیگیری عملیاتی شدن مصوبات سفروزیر راه وشهرسازی توسط استاندارکهگیلویه وبویراحمد/قول مساعد وزیر برای تخصیص اعتبارات ویژه و ملی به پروژه های استان

فصلی نو،استاندار کهگیلویه و بویراحمد، گفت: وزیرمحترم راه و شهرسازی برای رفع مشکلات اعتباری حوزه حمل و نقل جاده ای و هوایی استان قول مساعدت ویژه دادند.

به گزارش فصلی نو ،حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویر احمد با محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی دیدار و گفتگو کرد

وی گفت: این دیدار پیرو بازدید دو هفته پیش وزیر راه و شهرسازی از استان و به منظور بررسی آخرین وضعیت پروژه های حمل و نقل جاده ای و هوایی استان انجام شد.

استاندار در این دیدار به تامین اعتبار پروژه مهم پاتاوه_ دهدشت اشاره کرد و گفت: این پروژه یکی از پروژه های مهم ، ماندگار در استان میباشد و امیدواریم باجدیت وحساسیتی که وزیرمحترم دارنددرتاریخ پیش بینی شده به بهره برداری برسد .

وی در خصوص افزیش پروازها به فرودگاه یاسوج خواستار اقدام فوری ودستورقاطع وزیر محترم راه و شهرسازی شد.

نماینده عالی دولت در استان بیان کرد: در خصوص مشکلات و مسائل پروژه های جاده ای استان و اقدام ملی مسکن و مسکن مهرمهندس اسلامی باتاکید دستورلازم را
صادرکرده اند

مهندس اسلامی وزیر راه و شهرسازی نیز در این دیدار از سفر اخیر خود به استان و فعال بودن پروژه ها اظهار رضایت کرد و افزود: اعتبارات ملی بیشتری به استان کهگیلویه و بویراحمد تخصیص می یابد.


ایشان گفت برای افزایش پروازهای فرودگاه یاسوج به سازمان هواپیمایی وایران ایرتاکیدنموده ام تاایجادشرایط لازم راهرچه سریعترمهیا کنندوحتما عملیاتی خواهدشد.
وزیرراه وشهرسازی اظهارامیدواری کردباتصمیمات گرفته شده توسعه و تکمیل راههای استان ورونق تولید مسکن دراستان باشتاب بیشتری همراه شود.

لینک کوتاه خبر:

https://faslejonoob.ir/?p=12626

ارسال دیدگاه


نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد

تصویر روز: