فصلی نو ، رئیس حوزه بانک صادرات گچساران گفت: مبتلا شدن نیمی از کارکنان بانک صادرات شعبه قدس در دوگنبدان به بیماری کرونا موجب تعطیلی این شعبه بانکی تا اطلاع بعدی شد.

عین اله حسین پور روز چهار شنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: این شعبه به دلیل مبتلا شدن نیمی از کارکنان به ویروس کرونا و با هدف پیشگیری از سرایت بیماری به مشتریان تعطیل شد.

وی بیان کرد: بر اساس مصوبه ستاد ملی و استانی مقابله با کرونا، در راستای جلوگیری از انتقال ویروس به سایر کارکنان و مشتریان کارکنان مشکوک مبتلا به کرونا  پس از تایید پزشک باید به مرخصی بروند.

حسین پور اظهار داشت: سه کارمند از ۶ کارمند بانک صادرات شعبه قدس گچساران کرونا گرفتند و به همین دلیل فعالیت این شعبه تا اطلاع بعدی متوقف است.

وی ابراز کرد: هم اکنون یک نفر از کارکنان این بانک در بیمارستان شهید رجایی دوگنبدان تحت درمان است و ۲ نفر دیگر در قرنطینه خانگی بسر می برند.

حسین پور تصرح کرد: بانک‌ها به دلیل تجمع بالا و رد و بدل شدن اسکناس مرکز اصلی و کانون تجمع ویروس کروناست که همه باید مراقب باشند.

وی گفت این شعبه تا بهبودی کامل پرسنل آن هیچگونه خدماتی ارایه نمی دهد و مشتریان می توانند به منظور دریافت خدمات به دیگر شعب مراجعه کنند.

حسین پور افزود: هم اکنون سه شعب مرکزی، سه راهی و شعبه نفت آماده ارائه خدمات به مشتریان هستند.

وی از مشتریان بانک صادرات خواست برای حفظ سلامتی خودشان و کارکنان بانک از مراجعه غیر ضروری برای انجام امور بانکی به شعب خودداری کنند.