کمک های اهدایی شرکت پتروشیمی پردیس به مناطق زلزله زده سی سخت ارسال شد- تصاویر

فصلی نو ،کمک های اهدایی شرکت پتروشیمی پردیس به منظور یاری رساندن به هموطنان زلزله زده شهرستان سی سخت به استان کهگیلویه و بویر احمد ارسال شد.

مدیرعامل شرکت پتروشیمی پردیس در گفت و گو با فصل جنوب  اظهار داشت: یکی از مهم ترین وظایف اسلامی و انسانی ما در زمان بحران ها و بلایای طبیعی، همدردی و امدادرسانی فوری به هموطنان عزیزی است که در شرایط سخت گرفتار شده اند و شرکت پتروشیمی پردیس نیز که از شرکت های پیشرو در حوزه مسئولیت های اجتماعی است همواره در زمان حادث شدن بلایا و اتفاقات سخت در یاری رسانی پیشقدم بوده است.

وی درخصوص کمک های پتروشیمی پردیس به هموطنان زلزله زده سی سخت در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: با توجه به استعلام های اخذ شده؛ مهمترین نیاز مردم زلزله زده در حال حاضر، مواد غذایی و بهداشتی است که جهت ارسال یک محموله شامل کنسروهای خوراکی و مواد بهداشتی و شوینده به مناطق زلزله زده اقدام فوری بعمل آمده و طبق هماهنگی های انجام شده کمک های اهدایی پتروشیمی پردیس با همکاری سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در بین هموطنان آسیب دیده توزیع خواهد شد.

غلامرضا جمشیدی در پایان اظهار داشت: از خداوند متعال برای هموطنان آسیب دیده در این زلزله طلب سلامتی و تندرستی می کنیم و امیدواریم با یاری مردم عزیز و مسئولان اجرایی به زودی شاهد سامان بخشیدن به وضعیت زلزله زدگان باشیم.

لینک کوتاه خبر:

https://faslejonoob.ir/?p=13582

ارسال دیدگاه


نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد

تصویر روز: