در ۲۰ روز اخیر ۳۳ میلیارد ریال اعتبار برای رفع کمبودهای اورژانس بیمارستان دهدشت از جمله وسایل سرمایشی اختصاص دادیم در حالی مسئولان باید قبل از افتتاح به فکر رفع نواقصات باشند.

به گزارش فصلی نو ، پرویز یزدان‌پناه ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به روند اجرایی شدن بیمارستان چرام اظهار داشت: این بیمارستان سال ۹۶ بدون رعایت جوانب و روند قانونی و برگزاری مناقصه به صورت شفاهی به یک پیمانکار واگذار کردند که به دلیل ورود دستگاه‌های نظارتی پروژه ۱۸ ماه تعطیل شد.

دهدشت_فصلی نو_وی با تاکید بر اینکه تعیین تکلیف بیمارستان چرام را به عنوان یک اولویت در دستور کار قرار دادم و در نهایت مقرر شده کارکرد پیمانکار پرداخت شود، افزود: هم اکنون برای اجرای این پروژه ۳۷ میلیارد ریال اعتبار داریم و بعد از رفع مشکل با هدف انتخاب پیمانکار به مناقصه گذاشته می‌شود.

یزدان‌پناه از مردم شهرستان چرام به دلیل تعطیلی ۱۸ ماهه عملیات اجرایی بیمارستان چرام به دلیل عدم رعایت قانون توسط برخی از مسئولان عذرخواهی کرد و گفت: تلاش و پیگیری مجموعه دستگاه‌های نظارتی از جمله سازمان بازرسی و دیوان محاسبات برای رفع مشکلات سد راه این پروژه قابل تقدیر است.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه اورژانس بیمارستان دهدشت سال گذشته با وجود نواقصاتی افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت، خاطرنشان کرد: وسایل سرمایشی از جمله تجهیزات مورد نیاز این مرکز بوده که حتی بعد از بهره برداری مسئولان وقت ریالی برای تکمیل و رفع نواقصات اختصاص ندادند.

یزدان‌پناه بیان کرد: در ۲۰ روز اخیر ۳۳ میلیارد ریال اعتبار برای رفع کمبودهای اورژانس بیمارستان دهدشت از جمله وسایل سرمایشی اختصاص دادیم در حالی مسئولان باید قبل از افتتاح به فکر رفع نواقصات باشند.

بیشتر بخوانید

وی با اشاره به اخلال در سیستم سرمایشی بیمارستان بی بی حکیمه گچساران اظهار داشت: برخی از تجهیزات سیستم سرمایشی این بیمارستان در صورت خراب شدن باید از خارج کشور وارد شود با این شرایط به محض اعلام به دانشگاه موضوع در کمترین زمان ممکن در دستور کار قرار گرفت و حتی ۲۰۰ میلون تومان در اختیار بیمارستان برای رفع مشکل به صورت موقت قرار دادیم.

یزدان‌پناه با بیان اینکه بیمارستان نرگسی گچساران بیش از ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، ادامه داد: به جد پیگیر تامین تجهیزات ۴ گانه این بیمارستان از طریق وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی هستیم.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: بیمارستان سی سخت با اعتبار ۸ میلیارد تومانی با هدف انتخاب پیمانکار و آغاز عملیات اجرایی به زودی به مناقصه می‌رود.

یزدان‌پناه با اشاره به اینکه منابع لازم برای احداث بیمارستان ۳۲ تختخوابی پاتاوه پیش بینی شده است، افزود: برای اجرایی شدن این پروژه هم اکنون مشکل زمین وجود دارد که پیگیری‌های لازم از طریق متولیان امر و مسئولان محلی ادامه دارد.

وی با اشاره به اختصاص اعتبار ۴۸ میلیارد ریالی برای تسریع در روند اجرایی بیمارستان شهرستان محروم بهمئی، خاطرنشان کرد: طبق برنامه زمان بندی شده ساختمان بیمارستان لیکک بهمن ماه امسال به اتمام می‌رسد و خرداد سال آینده نیز وارد مدار خدمات دهی به مردم قرار می‌گیرد و البته از هم اکنون به فکر تامین تجهیزات ۴ گانه مورد نیاز از طریق وزارت بهداشت هستیم.