گزارش عملکرد انجمن هنرهای نمایشی شهرستان کهگیلویه…

رئیس انجمن هنرهای نمایشی شهرستان کهگلویه ادامه رویکرد این انجمن در سال گذشته «استمرار آموزش، تولید نمایش اجرای عموم و تبادل اجرایی» را محور برنامه‌های سال جاری نمایشی این شهرستان عنوان کرد.

فصلی نو ،  رئیس انجمن هنرهای نمایشی شهرستان کهگلویه ادامه رویکرد این انجمن در سال گذشته «استمرار آموزش، تولید نمایش اجرای عموم و تبادل اجرایی» را محور برنامه‌های سال جاری نمایشی این شهرستان عنوان کرد.

گزارش عملکرد انجمن هنرهای نمایشی شهرستان کهگیلویه…

به گزارش فصلی نو: ثارالله آذریتون رئیس انجمن هنرهای نمایشی شهرستان کهگلویه درباره برنامه ها و رویکرد انجمن هنرهای نمایشی شهرستان در سال جاری، گفت: ما سال جاری سال نسبتا خوبی داشتیم و رویکرد انجمن هنرهای نمایشی شهرستان در سال ۹۸رویکردی آموزشی بود، بطوری ‌که شش ورکشاپ تخصصی آموزش تئاتر در شهرستان برگزار کردیم. یعنی اینکه سال ۹۷ از بُعد آموزشی شاید در چند ساله اخیر و سنوات گذشته برای انجمن هنرهای نمایشی شهرستان بسیار متفاوت بود.

به همین علت ما برای سال ۹۸ شعار «استمرار آموزش، تولید نمایش برای اجرای عموماجرای و تبادل اجرایی» را در نظر گرفتیم که همان پیگیری برنامه‌های سال ۹۷ با جدیت بیشتر پیگری خواهیم کرد.
آذریتون افزود این روز ها ما در نمایش کهگلویه وارد دوره گذار شده ایم و برای گذشت از این مرحله باید بهای خودش رو بپردازیم و در این راستا رویکرد آموزشی و تولید و تبادل اجر بهترین راه حل مناسب برای گذشتن از این مرحله است مرحله ای که چند سال است نمایش کهگلویه وارد آن شده اما راه حل مناسبش را پیدا نکرده است.البته با دلگرمی های ریاست محترم اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان جناب آقای کاظمی جو این مرحله به زودی برای ما به راحتی سپری خواهد شد و کهگلویه به جایگاه اصلی خودش در نمایش جنوب باز خواهد گشت.

در پایان ضمن تشکر از دکتر ایرج کاظمی جو ریاست محترم اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و جناب آقای رفیعی مدیر انجمن هنرهای نمایشی استان
گزارش عملکرد سالانه انجمن هنرهای نمایشی شهرستان کهگلویه ارائه می گردد…

لینک کوتاه خبر:

https://faslejonoob.ir/?p=8651

ارسال دیدگاه


نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد

تصویر روز: