فصلی نو- محمدمهدی اسدی هر چه به روز موعود(دوم اسفند)نزدیک تر می شویم حقایق بیشتری از ماجراجویی ها و پشت پرده های جریان به ظاهر انقلابی آشکار خواهد شد. ابتدای سخن باید گفت این جریان، اخلاق را در ابتدای کار و روز نخست به مردم صبور و فهیم بویراحمد و دنا باخت، که در روز […]

فصلی نو- محمدمهدی اسدی

هر چه به روز موعود(دوم اسفند)نزدیک تر می شویم حقایق بیشتری از ماجراجویی ها و پشت پرده های جریان به ظاهر انقلابی آشکار خواهد شد. ابتدای سخن باید گفت این جریان، اخلاق را در ابتدای کار و روز نخست به مردم صبور و فهیم بویراحمد و دنا باخت، که در روز عاشورای سپهبد حاج قاسم سلیمانی که همه ملت در بهت، غم و اندوه ازدست دادن این بزرگمرد بودند و همه کاندید ها و جریانات سیاسی تمام برنامه های خود را لغو کرده بودند اما مدعیان اخلاق مداری، میتینگ سیاسی برگزار کرده و با معرفی کاندید خود هل هله کنان به جشن و سرور پرداخته و در این جلسه به تهدید و خط و نشان برای رقبای خود پرداختند که از این حیث از مردم غیور و ولایت مدار کهگیلویه و بویراحمد عذرخواهی میکنم
همه می دانیم که شماها چقدر تشنه قدرت هستید و اگر این جلسه توسط رقبای شما برگزار می شد چه بلواها و فریادها و وامصیبت هایی که به آسمان بلند نمی شد و آبرو از آنها نمی بردید.
شماها مدعیان اخلاق، همان کسانی هستید که سال هاست در پشت پرده، دست به ذبح اخلاق سیاسی زده و با باند بازی و جناح بازی صرفا افراد وابسته به خود را مورد حمایت قرار داده اید و مخالفین عقایدتان را به بدترین شکل ممکن حذف نمودین تا راه برای یکه تازی شما و دوستانتان هموار گردد.
اکنون با دور هم نشینی های شبانه، اقدام به شعارهای پوپولیستی خود برای بازگشت بویراحمد به دوران حاکمیت انحصاری خودتان تلاش دارید. حداقل با نام مدعیان انقلاب و چاشنی دین، اعتقادات مردم را از آنها نگیرید و لگد مال نکنید.
ساز و کار عوام فریبانه شما نه تنها برای عموم مردم، بلکه برای افراد تشکیلاتی خودتان نیز محرز است. شکست شما در روز نخست رقم خورد که با دعوت دکتر روشنفکر به تهران و به اصطلاح فشار از بالا سعی بر حذف ایشان داشتید که خوشبختانه ایشان به رای ۴۰هزار نفری خود در دور قبل پشت نکرد و فریب شما را نخورد. سپس با تاکتیک دیگری برای تخریب و حذف ایشان اقدام نمودین و آن هم معرفی دکتر فرخیانی، هم ایلی جناب دکتر روشنفکر بود. اگر چه خرسندیم که شما به این نتیجه رسیدین که ایل تامرادی دارای نخبه هایی است که می توانند برای شما چاره ساز باشند، اما بار دیگر نیز نقشه شوم شما با شکست مواجه شد و جناب اقای دکتر فرخیانی که متوجه بازی دادن خود از طرف شماها شده بود خود را قربانی اهداف شما نکرد و کنار کشید.
در واقع شما بصورت غیر مستقیم قصد حذف هر دو بزرگوار را داشتید که این پروژه نیز برای شما جز روسیاهی چیزی عایدتان نکرد.
شما حتی به تعهدات خود در قبال تشکیلات و دوستان خود وفادار نبودین و جناب منتظریان که جزو گزینه های معرفی شده در شورای مرکزی نبود را بدون اطلاع و مشورت با همفکران به میدان آورده و اکنون نیز کارتان به تهدید گزینه های دیگر برای حذف رسیده است. چرا که حذف افراد اساس کار شما است و سال هاست با تاکتیک های مختلف به نام دفاع از انقلاب و ارزش ها ولی به کام خودتان راه را بر دیگر جریان ها و افراد نخبه بسته اید.

جناب اقای منتظریان: تیم شما و جناب اقای سید مسعود حسینی و تمامی همراهانتان ۸ سال حاکمیت تام کهگیویه و بویراحمد در دستانتان بود و هر کاری دلتان خواست و اختیارش را داشتید و توانستید انجام دادید ولی رضایت مردم را حاصل نکردید!!
اکنون با شعار توسعه پایدار و رونق گردشگری و درآمدهای پایدار، به جوانان وعده اشتغال می دهید؟
چه تعداد از همین جوانان و امثال آنها را که شما اکنون بدنبال فریب آنان هستید از زندگی و رشد و بلوغ حذف کردید!!!
شما بر چه اساس و با چه ملاک و معیاری می توانید این شعارها را سر دهید؟
مگر مردم بویراحمد فراموش کرده اند هزینه های چند صدمیلیونی بنرهای خروج زیلایی از محرومیت را در زمان حاکمیت شما بر استان که صرفا شعارهای پوچ و واهی بود برای عوام فریبی مردم و خوش خدمتی به پایتخت نشینان که سبب ارتقاء شماها در استان های دیگر گردید ولی آسیبش را دختران نجیب و حجیب زیلایی دیدند و مشقت و سختی زندگی را بر دوش مردان و زنان زیلایی گذاشتید تا همیشه در رنج باشند.
آیا این شعارهای شما توهین به شعور مردم نیست؟ خیال می کنید مردم نمی دانند که شما میتوانستید و نکردید؟ و اکنون نیز به قصد رسیدن به قدرت، عوام فریبی می نمایید ؟ چرا این شعارها در زمان دولت متبوع خودتان با آن همه ریخت و پاش اسراف با دلاری های فراوان و فروش بشکه های نفت صد دلاری و حکومت ۸ ساله تان بر بویراحمد را به منصه ی ظهور نرساندید؟
اصلا برنامه های خود را برای برون رفت از مشکلات مردم ارائه دهید تا مردم شما را قضاوت کنند!
در طول این سال ها کجا بودید که اکنون دایه مهربان تر از مادر برای مردم و جوانان بویراحمد شده اید؟
شما و دوستانتان، چقدر از جایگاه هایی که در طول این سال ها در تهران داشتید را برای رشد فرزندان این دیار هزینه نمودید؟ آیا جوانان این دیار چیزی جز حذف و خط بطلان بر نام آنها از شما دیدند؟
بر همگان واضح و مبرهن است که حرف ها و شعارهای تاریخ مصرف گذشته و پوسیده شما، مهره شطرنج استاندار کیش و مات شده سابق استان، صرفا بازی با افکار عمومی است. پس خون مردم را کثیف نکنید و آزاد بگذارید تا مردم خودشان با عقل سلیم انتخاب کنند.
جناب اقای حاج سید مسعود حسینی، شنیده ام افاضه نموده اید که ما با هم برای همه، اما نه ما برای من!!! انحصار تا به کی؟
در خصوص شما و عملکردتان حرف ها برای گفتن است اما اکنون مجالش نیست و صرفا به همین یک جمله اکتفا میکنم که حضور شما در کنار جناب منتظریان مساوی است با جواب دندان شکن و فراموش نشدنی مردم به شماها و شک نداریم که انحصارطلبان به رهبری شما قصد سوختن جناب اقای منتظریان را دارند تا جریان پوشالی صرفا در یک حلقه محدود باشند و رهبری جریان بتواند جایگاه خود را در این فراز و نشیب های سیاسی حفظ نماید.
بگذار کمی به برگ های پایانی شاهنامه نزدیک تر شویم تا قصه های شیرین هم، خوانده شود.

محمدمهدی اسدی -فعال فرهنگی اجتماعی