یادداشت ارسالی – برای تعطیلات دو هفته ای کدام بانک را انتخاب کنیم – آنلاین ترین بانک کدام است

اگر رمز یا نام کاربر خود را فراموش نموده اید یا برای اولین مرتبه میخواهید این اطلاعات را داشته باشید از طریق سایت بانک مهر ایران نیز میتوانید اقدام کنید و این اطلاعات را داشته باشید
فصلی نو- مهدی خالدی

در تعطیلات دو هفته پیش رو، کدام بانک را برای انجام امور مالی انتخاب کنیم؟
دو هفته ی بسیار مهم از ابتدای دوران شیوع کرونا را در پیش رو داریم که باید با رعایت قوانین قرنطینه در کنار کادر فداکار درمان ان شاالله از این پیک خطرناک نیز به سلامت بگذریم.
یقینا برای شرایط خاص پیش رو که مدت زمان کمی نیست همه سعی دارند امورات خود را به گونه ای برنامه ریزی کنند تا نیاز به حضور کمتری در بیرون داشته باشد و یکی از مواردی که ذهن جامعه را درگیر خود نموده است وضعیت مشاغل و کسب کار ها و خانواده هاست که روند انجام امور مالی آنها چگونه طی این مدت سپری شود.
از آنجاییکه خدمات غیر حضوری بانکها این روزها بیشتر زیر ذره بین هستند بررسی های میدانی ما را به چند خدمت نو بانک مهر ایران آشنا کرده است که این خدمات نو را میتوانید در ادامه با آن آشنا شوید.
یک : افتتاح حساب آنلاین از طریق موبایل بانک که نیازی به مراجعه حضوری نیست و از این طریق میتوانید علاوه بر افتتاح حساب و اخذ کارت نقدی به آدرس مدنظر، از وام های ۴درصد این بانک نیز بهره مند شد .
دو: اگر رمز یا نام کاربر خود را فراموش نموده اید یا برای اولین مرتبه میخواهید این اطلاعات را داشته باشید از طریق سایت بانک مهر ایران نیز میتوانید اقدام کنید و این اطلاعات را داشته باشید
و در آخر هم اگر این بانک را به خاطر خدمات غیر حضوری ش انتخاب کردید، فراموش نکنید که میتوانید امتیاز وام قرض الحسنه بگیرید بدون مراجعه به شعبه.
همه مواردی را که گفتیم در سایت بانک مهر ایران به آدرس WWW.QMB.IR مشاهده کنید.

لینک کوتاه خبر:

https://faslejonoob.ir/?p=12976

ارسال دیدگاه


نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد

تصویر روز: