از نکات حایز اهمیت توجه ویژه بهرامی به دانشجویان میباشد،دکتر بهرامی همیشه به جوانان در امور دانش و دانشجویی بدون هیچ چشم داشتی کمک کرده است ،همه

فصلی نو _ شاهین کرمی


بر همگان اشکاراست که دکتر بهرامی در زمان شهردار بودن خود به احداث و احیای فوتبال استان چ کمک شایانی کرد و تیم شهرداری یاسوج را تاسیس کرد که به نحوی تمامی دلخوشی جوانان ورزشکار ما تلقی میشد. ورزشکاران دیگر یک راه،یک امید یک سکوی پرتاب برای کشف استعداد خود یافته بودند بهرامی با تمامی مخالفت ها بر تصمیم خود محکم ایستاد و با تلاش و کوشش این ورزش را به بالاترین سطح کشوری رساند سکوی پرتاب ورزشکاران جوان مستعد شد.
یکی دیگر از نکات حایز اهمیت توجه ویژه بهرامی به دانشجویان میباشد،دکتر بهرامی همیشه به جوانان در امور دانش و دانشجویی بدون هیچ چشم داشتی کمک کرده است ،همهمواره این لطف دو طرفه بوده و جوانان هم احترام خاصی برای وی قاعل میباشند.
بهرامی تنها چهره حامی جوانان اصلاح طلب در انتخابات پیش رو!
اصلاحات همیشه سعی در بکار گرفتن نیرو و انرژی جوانان دارد که بهرامی هم از این قاعده مستثنی نیست و همیشه ثابت کرده در جذب نیرو های جوان ثابت قدم ایستاده است.در مشکلات جوانان همیشه همراه و همیار بوده است و در حد توان خود حلال مشکلات بوده است.بهرامی میداند که برای پایه گذاری یک جامعه مدرن نیازمند به ذهن های مدرن دارد،پس یکی از اهداف بلند پروازانه خود پایه گذاری سیستم تغیر و تحول برمبنای نیروی جوانان است.