یادداشت مشاور عمرانی فرماندار بویراحمد بمناسبت هفته کارگر

در شرایط فعلی هم که شیوع بیماری کرونا، فعالیت‌های اقتصادی را تحت تأثیر قرار داده، کارگران اجازه نداده‌اند چرخ های تولید متوقف و کشور دچار کمبود شود؛ این امر مجددا

فصلی نو-رضا شهرخ پور

کارگران نیروی مولد و پیشران جامعه هستند که حرکت چرخ‌های تولید، کارآفرینی و تولید ثروت با دست­های این قشر کوشا و زحمت‌کش ممکن می­شود و هفته کار وکارگر فرصتی مناسب برای ارج نهادن به تلاش­ها و تقدیر از این قشر توانمند جامعه است.

کارگران عزیز از ابتدای پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی تاکنون همواره به عهد خود با انقلاب و آرمان های نظام وفادار بوده و در تحقق اهداف جمهوری اسلامی و آبادانی و پیشرفت اقتصادی کشور نقشی بی­بدیل داشته و امروزه نیز در راستای تحقق شعار «جهش تولید» کمر همت بسته­اند.

در شرایط فعلی هم که شیوع بیماری کرونا، فعالیت‌های اقتصادی را تحت تأثیر قرار داده، کارگران اجازه نداده‌اند چرخ های تولید متوقف و کشور دچار کمبود شود؛ این امر مجددا اهمیت کارگران و ایثارگری آنان را به نمایش گذاشت.

اینجانب دستان توانمند کارگران عزیز را به گرمی می فشارم و از تلاش­ها وخدمات ارزشمند آنان، به ویژه کارگران استان قدردانی می‌کنم و روز جهانی کارگر را صمیمانه به آنان تبریک می­گویم.

از خداوند رحمان توفیق روز افزون کارگران عزیز را برای تحقق عزت و سربلندی ایران اسلامی و شکوفایی اقتصادی و صنعتی کشور مسألت می‌کنم.


رضا شهرخ پور
مشاور عمرانی فرماندار بویراحمد

لینک کوتاه خبر:

https://faslejonoob.ir/?p=11635

ارسال دیدگاه


نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد

تصویر روز: