فصلی نو ،فرماندار دنا گفت: با توجه به همجواری شهرستان دنا با مرکز استان و اوضاع و احوال فوق قرمز شهر یاسوج، خطر جدی اهالی شهرستان دنا را در ابتلا به کرونا تهدید می کند.


به گزارش فصلی نو ، همجواری شهرستان دنا با شهرستان بویراحمد باعث شده که در صورت رعایت نکردن مردم و رفت و آمدها بروز و ابتلای کرونا در شهرستان دنا بیش از پیش شود.

با توجه به اوضاع بد کرونا در کشور و به تبع آن در استان اوضاع حاد کرونایی بر استان حاکم شده است.

پناهی فرماندار دنا گفت: شهرستان بویراحمد از وضعیت قرمز عبور کرده و به وضعیت سیاه رسیده است که این زنگ خطری بسیار جدی برای مردم استان کهگیلویه و بویراحمد است.

پناهی عنوان کرد: شهرستان دنا، تنها شهرستانی است که تا کنون در استان به وضعیت قرمز گرفتار نشده و خود نشان دهنده تعامل و همکاری همه جانبه مردم و مسئولین و رعایت نسبتا خوب پروتکل های بهداشتی است.

فرماندار دنا گفت: نکته خیلی نگران کننده همجواری شهرستان دنا با بویراحمد است با توجه به اینکه کارمندان زیادی از یاسوج به سی‌سخت و بالاعکس در ادارات مشغول به کار هستند می‌تواند یکی از عوامل اصلی انتقال کرونا به دنا باشد که در صورت رعایت نکردن باعث گرفتار شدن مردم خواهد بود.

وی گفت: خطر دیگری که مردم دنا را تهدید می‌کند خریدهایی است که مردم در مرکز استان انجام می دهند و مایحتاج زندگی خود را از آنجا تأمین می کنند دریغ از اینکه با این کار باعث انتقال این ویروس به خانواده و شهر خود شوند که عواقب خطرناکی در پیش دارد.

پناهی ادامه داد: مردم شهرستان دنا و شهر سی سخت روز پنجشنبه آتی از رفتن به آرامستان‌ها و گلزار شهداء خودداری کنند، دید و بازدیدها را کمتر کنند و شب نشینی ها را قطع کنند تا همچنان شاهد کم شدن آمار کرونا در سطح شهرستان دنا باشیم.