مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: ۷۶۴ فرصت شغلی با اعتبار ۲۰۰ میلیارد ریال نیز در ۶ ماه نخست امسال برای مددجویان زیر پوشش کمیته امداد این استان ایجاد شده است.

فصلی نو- مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد گفت: یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال به ایجاد اشتغال پایدار برای مددجویان زیر پوشش کمیته امداد این استان اختصاص داده شد.

به گزارش فصلی نو ، قباد مبشری اظهار داشت: پنج هزار و ۱۰۰ فرصت شغلی با این میزان اعتبار تا پایان امسال برای مددجویان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد ایجاد می شود.

وی افزود: سال گذشته سه هزار و ۵۱۴ فرصت شغلی با اعتبار ۸۰۰ میلیارد ریال برای مددجویان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد ایجاد شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: ۷۶۴ فرصت شغلی با اعتبار ۲۰۰ میلیارد ریال نیز در ۶ ماه نخست امسال برای مددجویان زیر پوشش کمیته امداد این استان ایجاد شده است.

مبشری عنوان کرد: یکی از مهمترین برنامه‌ ها و رویکردهای کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور و کهگیلویه و بویراحمد توانمندسازی مددجویان از طریق ایجاد اشتغال پایدار است.

وی ابراز داشت: مشاغل ایجاد شده برای مددجویان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد در زمینه ‌های کشاورزی، دامپروری، صنایع‌ دستی و فعالیت ‌های صنفی است. 

۱۰۳ هزار و ۷۲۵ نفر در قالب ۴۰ هزار و ۸۲۳ خانوار زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد هستند.