مدیر کل کیمته امداد کهگیلویه و بویراحمد از اعزام ۴۰ نفر از مددجوان استان به مشهد مقدس خبر داد.   به گزارش فصلی نو، قباد مبشری بعدازظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران افزود: این مددجویان از روستاهای باغچه جلیل و اسلام آباد جلیل به مشهد مقدس اعزام شدند. وی بیان داشت: این مددجویان با مشارکت کمیته […]

مدیر کل کیمته امداد کهگیلویه و بویراحمد از اعزام ۴۰ نفر از مددجوان استان به مشهد مقدس خبر داد.

 

به گزارش فصلی نو، قباد مبشری بعدازظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران افزود: این مددجویان از روستاهای باغچه جلیل و اسلام آباد جلیل به مشهد مقدس اعزام شدند.

وی بیان داشت: این مددجویان با مشارکت کمیته امداد و موسسه خیریه وفاق سبز علوی به مشهد مقدس مشرف شدند.

مبشری با بیان اینکه این اردوهای زیارتی در راستای توجه به سلامت خانواده های مددجو انجام می شود، گفت: بسیاری از مددجویان برای اولین بار به مشهد مقدس مشرف می شوند و این برای ما افتخاری بس بزرگ است که بتوانیم لبخندی بر لب افراد تحت حمایت این نهاد بیاوریم.

وی تصریح کرد: مددجویان با مشکلات بسیاری روبرو هستند و کمک به بهبود معیشت مددجویان نیازمند توجه ویژه خیرین در راستای خودکفایی مددجویان است.

مبشری اظهار داشت:  تعامل و همکاری نهادهای مختلف و مردم وخیرین می تواند در کمک به معیشت مددجویان نقش مهمی داشته و همه باید خانواده بزرگ کیمته امداد را در این امر یاری کنند.