۵۹ هزار و ۸۱۴ فقره بازرسی از واحد های صنفی استان طی ۸ ماهه نخست سال ۹۹

فصلی نو ؛ رئیس سازمان صنعت ،معدن وتجارت استان کهگیلویه وبویراحمد از انجام ۵۹هزار و ۸۱۴ فقره بازرسی در ۸ ماهه نخست سال جاری از واحد های صنفی استان خبر داد و گفت: طی ۸ماهه نخست سال جاری در راستای کنترل و نظارت بر بازار در استان با انجام بازرسی های یاد شده تعداد ۲ هزار و۶۴۱ پرونده تخلف برای اصناف متخلف تشکیل گردید.

به گزارش فصل جنوب به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت ،معدن وتجارت استان، سالار حسین پور اظهار داشت: طی ۸ ماه سال جاری در راستای کنترل و نظارت بر بازار در این استان با انجام بازرسی های فوق تعداد ۲هزار و۶۴۱ پرونده تخلف برای اصناف متخلف تشکیل گردید.

وی افزود: این بازرسی ها منجر به تشکیل ۲۶۴۱فقره پرونده تخلف صنفی به ارزش ۴۷ میلیارد و ۷۱۰ میلیون ریال شد که جهت رسیدگی بیشتر به مراجع ذیصلاح ارجاع گردید.

رییس سازمان صنعت ،معدن وتجارت استان در ادامه گفت : دراین بازه زمانی وطی گشت های مشترک با نهاد های همکار ونظارتی، ۴ هزار و ۳۱۷مورد بازرسی از واحد های نانوایی استان انجام که منجر به تشکیل ۳۷۳ فقره پرونده تخلف صنفی به ارزش یک میلیارد و۱۵۷ میلیون ریال شد که جهت رسیدگی بیشتر به تعزیرات حکومتی استان ارجاع گردید.

حسین پور عنوان کرد: در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز،تعداد ۳۰۵۸ فقره بازرسی انجام شده و ۲۶ فقره پرونده قاچاق به ارزش ۱۳۸میلیون و ۴۴۰هزار ریال تشکیل و به مراجع ذیصلاح ارجاع گردید.

رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت استان درپایان به عملکرد این سازمان در راستای اجرای طرح ویژه مبارزه با ویروس کرونا اشاره نمود و یادآور شد:از ابتدای طرح که از اوایل اسفند ۹۸ شروع شده تا کنون، تعداد ۲۹ هزار و ۷۵۰ فقره بازرسی و درقالب ۹۱۲ گشت مشترک نظارتی با همراهی سایر دستگاه ها انجام پذیرفته که در این راستا تعداد ۱۰۶۲ واحد صنفی به علت عدم رعایت پروتکل های بهداشتی پلمپ و ۶۹۵ واحد صنفی دیگر منجر به تشکیل پرونده به ارزش ۶ میلیارد و ۴۱۲ میلیون ریال گردیده که جهت سیر مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

لینک کوتاه خبر:

https://faslejonoob.ir/?p=13014

ارسال دیدگاه


نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد

تصویر روز: