فصلی نو ، رئیس صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد از پرداخت ۸۲ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان تسهیلات رونق تولید به ۹۲ واحد تولیدی این استان خبر داد. به گزراش فصلی نو ، داریوش دیودیده ظهر امروز در نشست مشترک کارگروه اقتصادی و شورای بانک‌های استان کهگیلویه و بویراحمد در رابطه آخرین وضعیت […]

فصلی نو ،

رئیس صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد از پرداخت ۸۲ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان تسهیلات رونق تولید به ۹۲ واحد تولیدی این استان خبر داد.

به گزراش فصلی نو ، داریوش دیودیده ظهر امروز در نشست مشترک کارگروه اقتصادی و شورای بانک‌های استان کهگیلویه و بویراحمد در رابطه آخرین وضعیت تسهیلات طرح رونق تولید در این استان، اظهار داشت: ۵۸۹ طرح تولیدی استان متقاضی دریافت تسهیلات رونق تولید بودند که از این تعداد، ۵۶۵ واحد در کمیته بررسی مصوب شدند.

وی افزود: طبق آخرین آمار، ۴۶۸ طرح تولیدی با تسهیلات موردنیاز به میزان ۴۳۲ میلیارد تومان در کارگروه استانی مصوب و به بانک‌های عامل معرفی شدند.

رئیس صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: از ۴۶۸ واحد تولیدی معرفی شده به بانک‌های عامل، ۱۰۰ واحد تولیدی با اعتبار موردنیاز ۱۳۱ میلیارد تومان در بانک‌ها عقد قرارداد شد.

دیودیده بیان کرد: تاکنون حدود ۸۲ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان تسهیلات رونق تولید به ۹۲ واحد تولیدی استان از سوی بانک‌های عامل پرداخت شده است.

وی ابراز کرد: در بخش واحدهای صنعتی، ۱۸۵ طرح در کمیته بررسی مصوب شده بود که از این تعداد ۱۸۳ طرح در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید مورد تصویب قرار گرفت و تاکنون ۳۵ واحد صنعتی در بانک‌های عامل عقد قرارداد شده و از این تعداد به ۳۲ واحد تسهیلات پردخت شده است.

رئیس صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد در رابطه با طرح‌های صنعتی با پیشرفت فیزیکی بالای ۶۰ درصد هم گفت: ۶۹ طرح متقاضی دریافت تسهیلات بودند که از این تعداد ۶۸ طرح در کارگروه استانی مصوب و تاکنون حدود ۲۴ میلیارد تومان تسهیلات به ۹ مورد از این طرح‌ها پرداخت شده است.

دیودیده با بیان اینکه ۲۵۶ طرح کشاورزی متقاضی دریافت تسهیلات رونق تولید بودند، گفت: از این تعداد ۲۴۸ طرح در کمیته بررسی مصوب و تاکنون ۱۷۴ طرح در کارگروه استانی تصویب و به بانک‌های عامل معرفی شده است.

رئیس صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد گفت: از این ۱۷۴ طرح کشاورزی، ۴۵ واحد تولیدی حدود ۲۹ میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید دریافت کرده‌اند.

دیودیده با اشاره به اینکه ۶۹ طرح کشاورزی با پیشرفت فیزیکی بالای ۶۰ درصد متقاضی دریافت تسهیلات بودند، ادامه داد: از این تعداد تاکنون ۷ واحد در بانک‌های عامل عقد قرار داد شده و به ۶ واحد تسهیلات پرداخت شده است.