مدیر عامل شرکت نمایشگاهای دائمی استان از توافق نهایی با فرماندار گچساران جهت برپایی نمایشگاه در این شهرستان خبر داد

فصلی نو،در ادامه جلسات هم اندیشی با فرماندران شهرستانها امروز جلسه ای با حضور فرماندار شهرستان گچساران ورییس اتاق اصناف و معاون صنعت و معدن شهرستان و معاونت بازرگانی صنعت و معدن و تجارت استان دکتر حسین پور و مدیر عامل شرکت نمایشگاه دائمی استان در محل فرمانداری این شهرستان تشکیل گردید.

به گزارش فصلی نو،دکتر حسین پور با توجه به ظرفیت شهرستان درخواست برگزاری نمایشگاه به صورت عرضه را داشتند و با توجه به نبود زیر ساختهای مناسب برگزاری نمایشگاه به صورت تخصصی را به صلاح ندانستند و با رقابت در بازار به منظور جلوگیری از گران فروشی اجرای نمایشگاه را الزامی ودر جهت بهتر برگزار شدن انها با نظارت اصناف شهرستان تاکید کردند .

فرماندار شهرستان گچساران با اشاره به اینکه  میبایست نمایشگاها تخصصی باشد ،بیان کرد: همانند شهر شیراز در قالب نمایش کارخانجات صنعتی، نسبت به معرفی محصولات خود اقدام نمایند تا علاوه بر عدم بی ثباتی در بازار ، حق و حقوق اصناف لطمه ای وارد نگردد.

رحیمی  در ادامه به مشکلات برگزاری نمایشگاهها در قالب عرضه اشاره و از اصناف و شرکت نمایشگاها در صورت موافقت با عرضه کالا خواهان نظارت دقیقتر بر این مهم و شفافیت بیشتر در این زمینه شدند .

بابک درست مدیر عامل شرکت نمایشگاهای دائمی استان ضمن ارائه قول مساعد  جهت رفع  مشکلاتی که در ادوار گذشته  در

جهت  برگزاری نمایشگاه بوجود آمده بود ،بیان کرد:در جهت رضایت عمومی مجریان را الزام به تضمین لازم و قانونی دانسته که باعث شود در این زمینه

مشکلات به حداقل برسد و در چهار چوب موارد تعریف شده در قرارداد نسبت به اجرای دقیق با نظارت اداره صنعت و معدن و تجارت اقدام نمایند.

در پایان جلسه با حسن نیت فرماندار گچساران و افراد حاضر در جلسه با برگزاری نمایشگاها با هماهنگی اتاق اصناف در این شهرستان

موافقت گردید و مقرر گردید تاریخ برگزاری وعنوان نمایشگاه مشخص تا در کارگروه توسعه صادرات غیره نفتی هم مصوب و اجرایی گردید.

بابک درست نمایشگاههای دایمی استان 2 بابک درست نمایشگاههای دایمی استان بابک درست نمایشگاههای دایمی استان43

 

لینک کوتاه خبر:

https://faslejonoob.ir/?p=4262

ارسال دیدگاه


نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد

تصویر روز: