فصلی نو-تسنیم نوشت:عضو شورای شهر یاسوج گفت:نه اعضای شورا حق دارند از شهردار سهم خواهی کنند و نه شهردار این حق را دارد که برای حفظ جایگاه و موقعیت خود از اعتماد مردم سوء استفاده کند. به گزارش فصلی نو ،محمد رحیم دهراب پور در پاسخ به این سوال که اعضای شورای شهر در انتخابات […]

فصلی نو-تسنیم نوشت:عضو شورای شهر یاسوج گفت:نه اعضای شورا حق دارند از شهردار سهم خواهی کنند و نه شهردار این حق را دارد که برای حفظ جایگاه و موقعیت خود از اعتماد مردم سوء استفاده کند.

به گزارش فصلی نو ،محمد رحیم دهراب پور در پاسخ به این سوال که اعضای شورای شهر در انتخابات معاونان جدید شهرداری دخالتی داشته اند؟، اظهار داشت: در جریان کارهای شهردار یاسوج نیستم و به هیچ عنوان سهم خواهی را قبول ندارم.

این عضو شورای شهر یاسوج با تاکید بر اینکه از ابتدا با مطرح کردن ” نستهن مقدم” به عنوان شهردار مخالف بودم، بیان کرد: هم اکنون نیز با رویه کاری وی موافق نیستم و آن را قبول ندارم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا تاکنون در راستای انتخابات معاونان جدید شهرداری یاسوج با شمامشورت شده است، گفت: تا کنون کسی در این رابطه با ما صحبت و مشورتی نکرده است و اصلا چنین روشی را ناپسند و غلط می‌دانم و وجود چنین مسائلی همچون آفت جامعه است.

دهراب پور با بیان اینکه به هیچ قیمتی در راستای این مسائل نادرست با کسی مشورت نمی‌کنم، بیان کرد: بیش از ۱۰ سال سابقه حضور در دوره‌های قبلی شورا را دارم و هرگز چنین رویه‌ای را قبول نداشتم.

وی با بیان اینکه از موضوع سهم خواهی اعضای شورا هیچگونه اطلاعی ندارم، عنوان کرد: اگر چنین مسئله‌ای صحت دارد بروی اعتماد مردم معامله کرده‌اند  و این فرهنگ بدعتی نادرست است.

دهراب پور تصریح کرد: نه اعضای شورا حق دارند از شهردار سهم خواهی کنند و نه شهردار این حق را دارد که برای حفظ جایگاه و موقعیت خود از اعتماد مردم سوء استفاده کند.

عضو شورای شهر یاسوج اظهار داشت: وظیفه بنده به عنوان عضو شورای شهر استیفای حقوق مردم از مجاری قانونی است و اگر چنین مسئله‌ای صحت داشته باشد از طریق قانونی اقدام می‌کنم.