فصلی نو،فرماندار بویراحمد از دستگاههای خدمت رسان این شهرستان درخواست کرد که تا ۲۵ اسفند ماه سال جاری کلیه حفاری های شهر یاسوج ترمیم شود. به گزارش فصلی نو ، شاهرخ کناری در نشست شورای بحران شهرستان بویراحمد بیان کرد:  هر وقت بحث کم کاری ادارات می شود مدیران بهانه نداشتن اعتبار را پیش می کشند. […]

فصلی نو،فرماندار بویراحمد از دستگاههای خدمت رسان این شهرستان درخواست کرد که تا ۲۵ اسفند ماه سال جاری کلیه حفاری های شهر یاسوج ترمیم شود.

به گزارش فصلی نو ، شاهرخ کناری در نشست شورای بحران شهرستان بویراحمد بیان کرد:  هر وقت بحث کم کاری ادارات می شود مدیران بهانه نداشتن اعتبار را پیش می کشند.

کناری ادامه داد : مردم چه گناهی دارند که باید حفاریهای صورت گرفته از سوی دستگاهها به آنها ضرر برساند، مگر مردم چقدر توان دارند برای تعمیر، خودروهای خود به تعمیرگاهها ببرند. دستگاههای خدمات رسان و شهرداری ها برای ترمیم و انجام حفاری با هم همکاری داشته باشند.

معاون پشتیبانی فرماندار بویراحمد در این نشست گفت : بسیاری از مواردی که زحمات شهرداری و   دهیاری ها  را بر باد می دهد همیت حفاری ها  است.

کرامت فرج زاده بیان کرد: بالاترین هزینه را دولت در زمینه حفاری ها  متوجه می شود ،دستگاهها بدون نگرانی حفاری می کنند و هیچ تلاشی برای ترمیم حفاری ها صورت نمی گیرد.

وی به دستگاههای خدمت رسان پیشنهاد داد: هر پیمانی که شرکت های خدمات رسان دارند ،حفاری باید در مناقصات لحاظ شود و در قیمت تمام شده پیمان آورده شود.

شهردار یاسوج در این نشست بیان کرد : برداشت عموم مردم از خدمات ۴ دستگاههای خدمت رسان آب و فاضلاب ،برق ،مخابرات و شرکت گاز منتج به کار شهرداری است.

نستهن مقدم اضافه کرد : بالای ۸۵ در صد از حفاری های موجود در سطح شهر یاسوج حاصل کار این ۴ دستگاه خدمت رسان است و در بین این دستگاهها بیشترین به آب و فاضلاب شهری مربوط می شود.

مقدم با تشکر از خدمات رسانی دستگاههای خدمت رسان عنوان کرد : قطعا همه تلاش این دستگاهها صرفا  برای خدمت رسانی به شهروندان است اما خدای نکرده این به شکلی نباشد که آنها فقط بخواهند برای پیمانکار کار ایجاد نمایند.

وی ادامه داد : ما بررسی کردیم اداره آب وفاضلاب کنده کاری های دوسال پیش خود را هنوز ترمیم نکرده است و این در نوع خود فاجعه است.

شهردار یاسوج با بیان اینکه قرار نیست وضعیت آرام برای شهروندان تبدیل به فضایی مملو از تل  خاک تبدیل شود و بعد هم بی خیال شویم که دلیل پول نداشتن را بهانه خواهیم کرد.

نستهن مقدم گفت : من به ماموران شهرداری اعلام خواهم کرد که اگر حفاری ها تا ۲۵ اسفند ترمیم نشد ،اتیکت بزنند که این حفاری مربوط به کدام دستگاه است.

مقدم با تاکید بر اینکه در صدد راه اندازی نهضت بازسازی و ترمیم آسفالت در دوره ۴ ساله است گفت : هماهنگی های لازم در این زمینه انجام شده است و از دستگاههای خدمت رسان درخواست داریم که اگر حفاری در دست اقدام دارند انجام دهند.

وی افزود: بهتر است هماهنگی های لازم در زمینه حفاری ها توسط دستگاههای خدمت رسان با شهرداری صورت گیرد.

مقدم در پایان گفت : برخی از پیمانکاران آب و فاضلاب نخاله های کار خود را در قسمتی از شهر رها می کنند که مشکلات عدیده ای برای ما درست می شود.

رئیس آب وفاضلاب شهری یاسوج در این نشست گفت : اگر مشکلاتی در ارتباط با زیر سازی وجود دارد بصورت مکاتبه به ما اعلام شود .

قاسم قلندری ادامه داد : ما قبول داریم خیابان ها را تخریب می کنیم ،ما تخریب می کنیم و به شهرداری ها بی احترامی می شود از این لحاظ عذر خواهی می کنیم.

قلندری گفت: من به اقای قدمی زنگ زدم اما شما حساب کنید شهرداری هم به ما خسارت هایی وارد می کنید جاههای کارکنان شهرداری با رها کردن زباله در فاضلاب ها مشکلاتی عدیده ای را برای ما فراهم می کنند.

قلندری گفت : ۷۲ کیلیومتر اصلاح شبکه انجام شده است و برای برخی از اصلاح ها با مشکل بی پولی مواجه هستیم .

وی گفت : در حوزه شهرک امام حسین مشکلات داریم بعد ار بارندگی بصورت کامل شهرک را ترمیم خواهیم کرد و همه سعی خود را خواهیم کرد که تا پایان سال حفاری موردی در سطح شهر انجام ندهیم.