گزارش تصویری از برگزاری مراسم بزرگداشت جان باختگان سانحه هوایی با حضور مرجع عظام تقلید و وزیر راه در قم

فصلی نو ،مراسم بزرگداشت جان باختگان سقوط هواپیمای مسافربری یاسوج با حضور وزیر راه و شهرسازی در مسجد اعظم شهر قم برگزار شد.

به گزارش فصلی نو ،در این مراسم نمایندگان بیوت مراجع عظام تقلید، جمعی از مدیران کشور و استان قم، اساتید و طلاب حوزه علمیه قم و اقشار مختلف مردم این شهر حضور داشتند.

وزیر راه و شهرسازی و استاندار قم هم در مراسم بزرگداشت جان باختگان سقوط هواپیمای مسافربری یاسوج شرکت کردند.

حجت‌الاسلام و المسلمین محسن غرویان استاد حوزه علمیه قم در این مراسم با اشاره به وقوع حوادث در دنیا اظهار کرد: وقوع حوادثی همچون زلزله و نیز سوانح هوایی قابل پیش بینی نیست، اما امکان درس گرفتن از حوادث و سوانح عالم وجود دارد.

روز ۲۹ بهمن ماه در سقوط هواپیمای شرکت آسمان در مسیر تهران یاسوج، ۶۶ نفر از مسافران، خدمه و نیروهای امنیت پرواز جان خود را از دست دادند.

همچنین در این مراسم که با حضور آیات عظام، طلاب و شهروندان قمی، آخوندی وزیر راه و شهرسازی، حجت‌الاسلام ذوالنور نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی، استاندار قم، مدیران کل استان قم، آیت اله ملک حسینی و کهگیلویه و بویراحمدی‌های مقیم قم برگزار شد، پس از مداحی اهل‌بیت (علیهم‌السلام) به یاد قربانیان سانحه هوایی، آیت اله محسن غرویان از اساتید و فضلای حوزه علمیه قم به ایراد سخن پرداخت.

لینک کوتاه خبر:

https://faslejonoob.ir/?p=6247

ارسال دیدگاه


نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد

تصویر روز: