اقامت بیش از ۱۷۲ هزار مسافر نوروزی در استان کهگیلویه و بویراحمد

فصلی نو ، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد از اقامت بیش از ۱۷۲ هزار مسافر نوروزی در استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد .

به گزارش فصلی نو به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد، محمود باقری اظهار داشت: از ۲۸ اسفندماه تا صبح امروز ۱۷۲ هزار و ۶۶۳ مسافر نوروزی در اماکن اقامتی استان اعم از هتل‌ها، مهمان‌سراها، مدارس و غیره اسکان یافته و ۲۱۵ هزار و ۹۶۳ نفر از جاذبه‌های گردشگری استان اعم از مذهبی، طبیعی و تاریخی بازدید کردند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد افزود: روز گذشته ۶۶ هزار و ۵۲۴ گردشگر و مسافر نوروزی در استان اقامت کرده و ۱۰۱ هزار و ۶۶۰ نفر از جاذبه‌های گردشگری استان دیدن کردند.

باقری با بیان اینکه در سال‌های گذشته تلاش کردیم تا به روش‌های مختلف استان کهگیلویه وبویراحمد را به کشور معرفی کنیم، ابراز کرد: خوشبختانه در چند سال اخیر با ورود جمعیت زیاد گردشگران به استان مواجه بودیم و امروز کهگیلویه و بویراحمد به عنوان مقصد جدید گردشگری به کشور معرفی شده است.

وی با اشاره به اینکه در نوروز امسال ۱۲۰ هزار اقلام تبلیغاتی اعم از بروشور، سی‌دی و غیره بین گردشگران توزیع می‌شود، گفت: در ورودی همه شهرهای استان با برپایی سیاه چادر و نمایشگاه‌های صنایع دستی و پخت غذاهای محلی از گردشگران استقبال می‌شود.

لینک کوتاه خبر:

https://faslejonoob.ir/?p=6437

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تصویر روز: