برگزاری با شکوه جشن بزرگ نسل جدید فروشگاه رفاه در یاسوج + تصاویر

عدم حضور شهردار یاسوج و 5 تن از اعضای شورای شهر یاسوج علیرغم دعوت به این مراسم نیز در نوع خود قابل تامل بود اما در کنار این نکته منفی باید به نظم قابل توجه در برگزاری این جشن اشاره کرد که علیرغم اینکه برنامه در یکی از پر تردد ترین خیابان های شهر یاسوج برگزار شد اما هیچ گونه مشکلی در تزدد خودرو ها و محل برگزاری برنامه بوجود نیامد .

فصلی نو ، پنجشنبه شب جمع کثیری از شهروندان یاسوج جلوی فروشگاه مرکزی یاسوج گرد هم آمدند تا شاهد برگزاری با شکوه جشن بزرگ نسل جدید فروشگاه رفاه باشند .

به گزارش فصلی نو استان کهگیلویه و بویراحمد در این مراسم که فرماندار بویراحمد بهمراه تنی چند از مدیران استانی و شهرستانی و همچنین گل زاده مذیر عانل فروشگاه رفاه کشور مهمان ویژه این مراسمن بودند برنامه های شاد و مفرح به اجرا  درآمد .

اهدای یک دستگاه اتومبیل برلیانس به برنده خوش شانس یاسوج نیز از دیگر برنامه های این برنامه بود .

نکته حایز اهمیت اهدای هدیه ویژه کارکنان فروشگاه رفاه حاوی لباس سنتی استان به مدیر عامل فروشگاه رفاه بود که گل زاده عنوان کرد یکی از بهترین  هدایای طول عمر خویش را دریافت نموده است .

عدم حضور شهردار یاسوج و ۵ تن از اعضای شورای شهر یاسوج علیرغم دعوت به این مراسم نیز در نوع خود قابل تامل بود اما در کنار این نکته منفی باید به نظم قابل توجه در برگزاری این جشن اشاره کرد که علیرغم اینکه برنامه در یکی از پر تردد ترین خیابان های شهر یاسوج برگزار شد اما هیچ گونه مشکلی در تزدد خودرو ها و محل برگزاری برنامه بوجود نیامد .

از دیگر نکات مثبت این  جشن می توان به حضور دوچرخه سواران استان همراه با دوچرخه که به همت هیات دوچرخه سواری استان در محل برگزاری مراسم حضور یافته بودند اشاره کرد .

در این جشن از کیک آغاز بکار نسل جدید فروشگاه رفاه توسط مهمانان رونمایی شد ، و بهنگام بازدید مدیر عامل فروشگاه رفاه کشور از مجموعه فروشگاهی رفاه یاسوج رضایت از نظم و انضباط فروشگاه  براحتی در نوع نگاه وی نمایان می شد.

در کنار زحمات فراوان مدیران و کارکنان فروشگاه رفاه در برپایی این جشن ، از زحمات جعفری مدیر هتل جهانگردی یاسوج و شیرینی الف نمی توان براحتی گذشت.

اجرای دکلمه بسیار زیبا از آداب و فرهنگ  و بیان دلاوری های مردم استان توسط  خانم رستمی از دیگر نکات مثبت برگاری این جشن بود.

 

 

لینک کوتاه خبر:

https://faslejonoob.ir/?p=7137

ارسال دیدگاه


نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد

تصویر روز: