استاندار: کشاورزی اولویت اول ما است – زارعی از طرح شهرستان شدن مارگون خبر داد


فصلی نو ،استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: کشاورزی آب و خاک اولویت اول ماست.

به گزارش فصلی نو ،علی محمد احمدی در نشست شورای اداری که عصر امروز در مارگون برگزار شد بیان کرد:در هفته گذشته موضوع آبرسانی را  برای روستاهای استان بررسی کردیم و  تاکید کردیم که جهاد کشاورزی تلاش و ظرفیت خود را بکار بگیرد.

احمدی ادامه داد :در موضوع شهرداری ها در سال گذشته علاوه بر زحمات کشیده شده و منابعی که دولت گذاشته ،ما نیز منابعی را گرفتیم و در اختیار شهرداری ها قرار دادیم .

وی در خصوص نبود مصلی در مارگون گفت : زیبنده این است که مسجد ما با همت خود ما ساخته شود اما دولت وظیفه دارد  که کار مردم را به دست مردم قرار دهیم  و از اعتبارات استانی کمکشان کنیم.

احمدی ادامه داد :در مورد آبرسانی برای همه استان برنامه داریم آب شرب را تامین کنیم.

استاندار پیگیری برای توسعه آبرسانی به بخش لوداب را از دیگر برنامه ها دانست و گفت: در حوزه کشاورزی نیز ظرفیت بسیار بالایی در این منطقه وجود دارد.

احمدی از هدفگذاری برای ایجاد سد در منطقه خبر داد و گفت: در حوزه های مختلف بخش لوداب توسعه هدفمند و برنامه ریزی شده را اجرایی خواهیم کرد.

احمدی با اشاره به حوزه های آموزشی، از بکارگیری سازه موقت برای روستاهای کم جمعیت و ایجاد سازه ثابت برای روستاهای بالای ۵۰ خانوار بخش لوداب خبر داد.

احمدی همچنین بهبود وضعیت درمانی و تقویت حوزه آنتن دهی موبایل را از دیگر هدفگذاری ها عنوان کرد.

احمدی با بیان اینکه جلساتی با هدف رفع مشکلات مناطق مختلف در فاصله ای نزدیک به ثبت مصوبات با بررسی کارشناسی شده برگزار می شود، اظهار کرد: ‌مصوبات بررسی خواهد شد و با تمام توان دنبال مطالبات شما خواهیم بود.

احمدی با اشاره به پروژه های اجرایی در مسیر بخش لوداب از تخصیص ۷۰ میلیارد تومان برای تقویت پروژه پاتاوه به دهدشت خبر داد و گفت: ما بیش از هر کسی دغدعه شما را داریم و نظام جمهوری اسلامی ایران نظام مردم است و دغدعه مردم را دارد.

غلام محمد زارعی در نشست شورای اداری در مارگون گفت: موج جدید خدمت در راه است خدمت یه راه تمام ناشدنی است و خوشحالیم که در بخش مارگون در خدمت مردم هستیم.

وی گفت:سد سقاوه تنها سدی است که قبل از عملیات اجرایی تخصیص آن را گرفته ایم.

زارعی افزود:از حد فاصل امامزاده بی بی خاتونین به سمت شهر مارگون و در حوزه دشمن زیاری که سال های زیادی است مشکل آب وجود دارد برای رسیدگی به مشکلات زیر بنایی آب این پروژه را پیش می بریم.

نماینده مردم شهرستان های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی از مطرح شدن و بررسی طرح جامع تقسیمات کشوری در دولت خبر داد.

غلام محمد زارعی ادامه داد :همچنین متنی با امضای ۱۲۰ نماینده مجلس مبنی بر رفع موانع اجرای طرح تقسیمات کشوری به حوزه ذکر شده ارائه شده است.

زارعی با اشاره آماده سازی پرونده تبدیل بخش «مارگون» به شهرستان، اظهار کرد: این طرح برای تصویب در دولت آماده شده است.

زارعی با بیان اینکه بخش مارگون ظرفیت مناسبی در حوزه های مختلف دارد، گفت: تخصیص «سد سقاوه» از حوزه مارون گرفته شده و پیگیری برای اجرای پروژه انجام خواهد شد.

نماینده مردم شهرستان های بویراحمد و دنا اجرای پروژه راهسازی از مسیر «بی بی خاتونین به سمت مارگون» به طول سه کیلومتر را از دیگر پروژه های در دست اقدام این منطقه دانست.

زارعی با اشاره به گازرسانی به ۳۰ روستای مارگون از هدفگذاری برای گازرسانی به ۶۴ روستا در آینده خبر داد.

زارعی بر ارتباط قلبی مسئولین و مردم تاکید کرد و احصا و رفع مشکلات مردم با تکیه بر همدلی و اتحاد را ضروری دانست.

 

لینک کوتاه خبر:

https://faslejonoob.ir/?p=7303

ارسال دیدگاه


نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد

تصویر روز: