پیشرفت ۵۰ درصدی پروژه ای که ۲۷ سال پیش مصوب شد

شهردار یاسوج در ارتباط با زمان بهره برداری این پروژه عنوان کرد:پروژه پل چهارم از پروژه های اقتصاد مقاومتی است که بنا است پروژه های اقتصاد مقاومتی تا پایان سال به بهره برداری برسند که همه تلاش خود را برای به سرانجام رساندن این پروژه انجام خواهیم داد .

فصلی یاسوج : شهردار یاسوج از پیشرفت ۵۰ درصدی پروژه ای که ۲۷ سال پیش بنا بر اجرای آن بود ظرف مدت ۸ ماه خبر داد .

به گزارش فصلی نو ، نستهن مقدم امشب با حضور در برنامه تلویزیونی شویل دنا  بیان کرد: نگاه ویژه شورای پنجم و شهرداری یاسوج به بخش عمرانی و زیر ساخت ها بوده است که خوشبختانه طی یک سال و یک ماه گذشته اقدامات خوبی در این زمینه انجام شده است .

مقدم عمده ترین عملکرد شهرداری یاسوج در سال گذشته را به پروژه های مواصلاتی ربط داد و عنوان کرد : محور مواصلاتی ۴۵ متری بن سنجان ،شرف آباد و دولت آباد و اتصال آن به پل سوم بشار  که ۲۷ سال پیش مصوب شده بود تاکنون  بنا به دلایلی نامعلوم موفق به اجرای آن نشدند .

وی اضافه کرد : در ۵ فروردین سال چاری کلنگ زنی این محور مواصلاتی انجام شد که به لطف خداوند در این بازه زمانی کوتاه مدت تقریبا ۵۰ درصد از مسیر را با  تعامل مردم به سرانجام رسید .

شهردار یاسوج اعتبار این پروژه را ۳۵ میلیارد تومان اعلام کرد و افزود : با وجود اعتبار بالا  جهت این پروژه شیرینی ارتقاء کلاس شهری را در این پرو ژه شاهد خواهیم بود .

نستهن مقدم خاطر نشان کرد : با بهره برداری از این پروژه بار ترافیک شهری از مرکز شهر به جنوب یاسوج انتقال داده خواهد شد .

مقدم در ادامه به پروژه مهم پل چهارم بشار اشاره کرد و بیان داشت :  این پروژه اگرچه در سال ۹۴ شروع شد اما بدلیل مشکلات مالی  و مشکلاتی که در سیستم اجرایی بوجود آمد ، حدود یکسال با پیشرفت سی درصدی تعطیل شد  که از سال پیش شهرداری عزم خود را جزم که  با حمایت سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و همت پیمانکار محترم این پروژه جهاد نصر اصفهان قریب به  ۶۰ درصد آن انجام شده است.

وی ادامه داد : همه تیرهای بتونی اجرا شده و آماده کارگزاری است که ورودی و خروجی بلوار رجا را شامل خواهد شد و در آینده نزدیک کلنگ زنی اتصال پل چهارم به منطقه سروک و ادامه به نجف آباد را با اعتبار ۱۸ میلیارد تومان انجام خواهد شد.

شهردار یاسوج در ارتباط با زمان بهره برداری این پروژه عنوان کرد:پروژه پل چهارم از پروژه های اقتصاد مقاومتی است که بنا است پروژه های اقتصاد مقاومتی تا پایان سال به بهره برداری برسند که همه تلاش خود را برای به سرانجام رساندن این پروژه انجام خواهیم داد .

شهردار یاسوج  تصریح کرد: پروژه پل چهارم از پیشرفت خیلی خوب و مثال زذنی برخوردار بوده است که سهولت تردد به بیمارستان امام سجاد ، جنوب شهر یاسوج و روان سازی شهر یاسوج از مهمترین خصوصیات پل چهارم بشار است.

نستهن مقدم افزود: از دیگر خصوصیات مهم این پل می توان به پدافند غیرعامل اشاره کرد که اگر مشکلی پیش می آمد شهر قفل می شد که با افتتاح پل سوم و در آینده نزدیک پل چهارم یاسوج از تنگا خارج خواهد شد.

شهردار یاسوج گفت : پروژه پل سوم بسیار حیاتی است که عدم هماهنگی بین  شهرداری راه شهرسازی و پلیس راه بود که در زمبنه علائم هشدار دهنده در اسرع وقت با هماهنگی های صورت گرفته اقدامات صورت خواهد گرفت .

نستهن مقدم  به طرح جامعه ترافیک شهری یاسوج اشاره کرد و افزود: این طرح شده و مطالعات این طرح تا پایان آبانماه انجام شده است که قابلیت این را دارد که تا بیست سال آینده  رفع مشکلات ترافیکی پیش بینی شده است .

مقدم با اعلام اینکه از این به بعد پل های ساخته شده در شهر یاسوج برقی خواهند بود بیان کرد : پروژه ۲۰ متری شهرک جوشکاران طرح بسیار خوبی برای کاهش بار ترفیکی شهر یاسوج ظرف یک ماه آینده به بهره برداری خواهد رسید.

وی در پایان گفت :مکان نا امن پارک جنگلی با ایجاد روشنایی در این محل به جایگاه امن و دل انگیز برای شهروندان و مهمانان عزیز تبدیل شده است.

 

لینک کوتاه خبر:

https://faslejonoob.ir/?p=7734

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تصویر روز: