وی با انتقاد از کمبود مکان نمایشگاهی در استان گفت : سالن نمایشگاه شهرداری فاقد سیستم های سرمایشی ،گرمایشی ، اینترنت و دیگر امکانات رفاهی است  که در همین زمینه درخواست کردیم

فصلی نو ، مدیرعامل شرکت نمایشگاههای دائمی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت : مهمترین دغدغه شرکت نمایشگاههای استان بحث راه اندازی سایت  است که متاسفانه مسئولین محترم استانی  آنچنان که می بایست ما را همراهی نکردند .

به گزارش فصلی نو ، بابک درست در جلسه کارگروه صادرات غیرنفتی بیان کرد: مالکیت دائمی سایت نمایشگاههای دائمی استان کهگیلویه و بویراحمد و سایت های دیگر استان ها  بر عهده نمایشگاههای دائمی کشور است که در بحث نقل و انتقال زمین حمایت نشدیم .

درست ادامه داد : از مدیران و دست اندرکاران استانی تقاضا  داریم حداقل قبل از اینکه سند قطعیت پیدا کند بحث تفاهم نامه با حوزه کشور داشته داشته باشیم .

وی در ارتباط با سهامداران شرکت نمایشگاههای دائمی استان عنوان کرد: چهار سهامدار شرکت نمایشگاه عبارتند از  اتاق بازرگانی ، انجمن صنفی پیمانکاران ، سیمان یاسوج و  اتاق اصناف که  سرمایه گذاری کرده اند،لیکن با  توجه به وضعیت کنونی اقتصاد کشور سهامداران به فکر افزایش سرمایه نیستند .

مدیرعامل شرکت نمایشگاههای دائمی استان در ادامه با تاکید بر اینکه کهگیلویه و بویراحمد تنها استانی است که فاقد سایت نمایشگاه دائمی است اظهار داشت:  اگر ما سایت را به بهره برداری برسانیم قطعا هزینه ها کمتر می شوند و مجبور نخواهیم شد  با پرداخت هزینه های سرسام آور کیفیت کار خود را پایین آوریم هر چند که تاکنون همه تلاش خود را بکار بسته ایم تا بدون در نظر گرفتن سود بیشتر بهترین کیفیت را ارائه دهیم.

وی با انتقاد از کمبود مکان نمایشگاهی در استان گفت : سالن نمایشگاه شهرداری فاقد سیستم های سرمایشی ،گرمایشی ، اینترنت و دیگر امکانات رفاهی است  که در همین زمینه درخواست کردیم که شرکت نمایشگاهها با امضای تفاهم نامه مشکلات موجود را برطرف نموده و از هزینه های پرداختی کسرشود .

بابک درست در درخواست از معاون اقتصادی عمرانی عنوان کرد : در نیمه اول سال نمایشگاه های در تقویم گنجانده شده بدلیل شرایط حاکم بر  بازار لغو شده بودند اکثر کارخانجات کشور تعطیل بودند و بدلیل افزایش صد تا چهارصد درصدی قیمت ها هیچ کدام از تولیدکنندگان  حاضر به شرکت در نمایشگاه نشدند و اکنون با توجه به اینکه ثبات نسبی در بازار  حاکم است تقاضا داریم  نمایشگاههای لغو شده در نیمه اول سال  در نیمه دوم سال برگزار شود .

درست در پایان گفت: به میراث فرهنگی پیشنهاد می کنیم در حوزه برگزاری  نمایشگاهای میراث فرهنگی و صنایع دستی  با همکاری شرکت نماایشگاهها برگزار شود .