بنگاه های املاک در کهگیلویه و بویراحمد ملزم به اجاره واحدهای مسکونی به افراد واجد شرایط می شوند

وی ابراز داشت: از مسئولان دستگاه های اجرایی می خواهم در راستای کاهش آسیب ها همکاری لازم را داشته باشند تا این مکان ها را از معضل آسیب های اجتماعی پاک و احیا کنیم زیرا که رفع کامل آسیب های این محله ها نیازمند همکاری هر چه بیشتر همه مسئولان است.

فصلی نو ، سید محمدکاظم نظری معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: در راستای ارتقای امنیت اجتماعی ساماندهی،محله های کم برخوردار و آسیب زا در شهر یاسوج  از خدمات دولت بهره مند می شوند.

به گزارش فصلی نو ، محمد کاظم نظری روز دوشنبه در نشست کمیسیون امنیت اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج اظهار داشت: محله هایی از شهر یاسوج که بیشتر در معرض بروز آسیب های اجتماعی هستند باید به طور ویژه مشخص و برای کاهش آسیب ها در آن مناطق برنامه ریزی های جامعی صورت گیرد.

وی افزود: دستگاه های اجرایی باید خدمات ویژه حوزه خود را به ساکنان این محلات ارائه کنند و با ایجاد امکانات فرهنگی، اجتماعی و ورزشی در این مناطق از میزان آسیب ها بکاهند.

نظری بیان کرد: در صورت کوتاهی دستگاه های متولی کهگیلویه و بویراحمد در امر خدمات رسانی به این محله ها و مناطق، با آن ها برخورد جدی خواهد شد.

وی عنوان کرد: به منظور ارتقای امنیت اجتماعی به زودی بازدیدی از مناطق آسیب خیز و کم برخوردار از سوی دستگاه های اجرایی کهگیلویه و بویراحمد از جمله راه و شهرسازی، شرکت برق، دادگستری، شهرداری یاسوج، فرمانداری بویراحمد امور بانوان و خانواده استانداری و اصناف صورت خواهد گرفت.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: تمامی بنگاه های املاک در کهگیلویه و بویراحمد باید ملزم شوند که مسکن های اجاره ای را تنها به افراد دارای واجد شرایط اجاره دهند.

نظری افزود: برخی از آن ها بدون در نظر گرفتن هیچ قانونی این منازل را به افراد مجرد اجاره می دهند که این امر پسندیده نیست و زمینه را برای بروز آسیب های اجتماعی فراهم می کنند.

وی ابراز داشت: از مسئولان دستگاه های اجرایی می خواهم در راستای کاهش آسیب ها همکاری لازم را داشته باشند تا این مکان ها را از معضل آسیب های اجتماعی پاک و احیا کنیم زیرا که رفع کامل آسیب های این محله ها نیازمند همکاری هر چه بیشتر همه مسئولان است.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کهگیلویه وبویراحمد نیز گفت: توسعه راهبردهای فرهنگی محور ساماندهی، پیشگیری و درمان آسیب های اجتماعی در مناطق آسیب زا و جرم خیز است.

حجت الاسلام سید علی فتح میرمحمدی افزود: اعتیاد، نزاع و درگیری، طلاق، فقر و بیکاری و حضور اراذل و اوباش در مناطق آسیب زا از مهمترین آسیب هاست و می طلبد این مسائل با حضور هدفمند و برنامه محور دستگاه های متولی و اقشار مردم مدیریت و مهار شود.

وی عنوان کرد: عمران و خدمات شهری، احیا و بهسازی مساجد و ابنیه مذهبی، ساخت و توسعه اماکن تفریحی و ورزشی و استفاده از ظرفیت های تبلیغی در این محله ها نیاز اساسی است.

لینک کوتاه خبر:

https://faslejonoob.ir/?p=8185

ارسال دیدگاه


نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد

تصویر روز: