افزایش تخت های دیالیز کهگیلویه و بویراحمد

با توجه به کمبود تخت دیالیز در استان و با اقدامات صورت گرفته در آینده نزدیک ۲۰ تخت به مجموع تخت های بیمارستانهای استان اضافه خواهد شد .

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش تخت های دیالیز استان در آینده نزدیک به ۲۰ تخت خبرداد. 

به گزارش فصلی نو – دکتر غلامعباس سبز در آیین راه اندازی دو تخت دیالیز جدید در بیمارستان شهید بهشتی یاسوج ضمن تشکر از زحمات مسئولان و پرسنل بخش دیالیز بیمارستان شهید بهشتی یاسوج گفت: با توجه به افزایش بیماران دیالیزی در سطح استان و به خصوص در شهر یاسوج و کمبود تخت های دیالیز با پیگیری های مکرر کار آماده سازی برای راه اندازی بخش دیالیز مرکز آموزشی درمانی شهدای دولت آباد و بیمارستان شهید جلیل با ظرفیت ۶ تخت را در دست اقدام داریم که ان شاءالله بزودی شاهد راه اندازی و خدمت رسانی به بیماران دیالیزی در این مرکز خواهیم بود . 

وی اظهارکرد: دو تخت به تعداد تخت های فعال بخش دیالیز بیمارستان شهید بهشتی یاسوج که پیش از این ۱۱ تخت فعال داشت، اضافه شد که در حال حاضر تعداد ۱۳ تخت فعال در این مرکز درمانی وجود دارد و آماده خدمت رسانی به بیماران دیالیزی است . 

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج خاطرنشان کرد: در راستای خدمات رسانی هرچه بیشتر به بیماران تحت درمان این استان ۲دستگاه دیالیز و ۲ تخت بستری به مجموع تخت های بیمارستان شهید بهشتی یاسوج اضافه شد. 

دکتر سبز تصریح کرد: با توجه به کمبود تخت دیالیز در استان و با اقدامات صورت گرفته در آینده نزدیک ۲۰ تخت به مجموع تخت های بیمارستانهای استان اضافه خواهد شد .

وی ادامه داد: با توجه به اینکه این بیمارستان علاوه بر بیماران این شهرستان به بیماران دیگر شهرستان های همجوار نیز خدمات ارایه می دهد، کمبود امکانات و دستگاه دیالیز مشهود بوده که به تخت های موجود، دو دستگاه اضافه شد .

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج اضافه کرد: با پیگیری مجدانه ریاست محترم دانشگاه بخش دیالیز بیمارستان شهید جلیل با مجهزترین و پیشرفته ترین دستگاه های دیالیز در آینده نزدیک آغاز بکار خواهد کرد و دیگر کمبودی به لحاظ تخت دیالیزی نخواهیم داشت. 

لینک کوتاه خبر:

https://faslejonoob.ir/?p=9875

ارسال دیدگاه


نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد

تصویر روز: