تلاش بی وقفه بنیاد مسکن شهرستان بویراحمد /تاکید بر رعایت پروتکل های بهداشتی

فصلی نو،بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بویراحمد یکی از ادارات است که بدون شک بیشترین ارباب رجوع را در شهرستان به خود می بیند.

به گزارش فصل جنوب، حجم کار و تعداد مراجعه کنندگان در بنیاد مسکن شهرستان بویراحمد به حدی بود که مدیریت این جمعیت برای رعایت بیشتر

پروتکل های کرونایی و بهداشتی نیاز به یک مدیریت دقیق بود که با تدابیری که اندیشیده شد اگر مردم رعایت کنند پروتکل ها نیز تا حد ممکن رعایت

خواهد شد.

در بنیاد مسکن شهرستان بویراحمد برای اینکه تجمع کرونایی در اتاقهای کاری صورت نگیرد مجبور شدند که خدمات را از پشت پنجره ها به مردم ارائه

دهند و در این راستا نیز با نام نویسی از مردم جهت رعایت نوبت و قرار نگرفتن در صف اقدام شد تا به این ترتیب نوبت هر شخصی که شده کارشناس

مربوطه نام او را صدا بزند و برای کار خود به پشت پنجره مراجعه کند اما در این بین گاهاً مشاهده می‌شود که با وجود نوبت دهی اما مردم به صورت

فشرده به هم میچسبند تا خطر کرونا نیز افزایش پیدا کند؛ می طلبدمردم در این زمینه رعایت بیشتری داشته باشند و با سعه صدر در نوبت خود با فاصله

اجتماعی قرار بگیرند.

حتی جهت تاکید بیشتر به مردم در طول روز رئیس این اداره چندین مرتبه به پشت پنجره ها مراجعه می‌کند و به مردم توصیه می‌کند که فاصله‌گذاری

اجتماعی را مد نظر قرار دهند و حتی گاهاً جهت الزام مردم به رعایت فاصله گذاری اجتماعی و قرار گرفتن در نوبت خود خدمات را موقتاً برای دقایقی /

تعطیل می کند اما باز هم مشاهده می شود که مردم اصرار دارند حتماً به پشت میله ها و به صورت فشرده قرار گیرند که نیاز است یک فرهنگ سازی

جدی در این زمینه صورت گیرد.

در همین ارتباط بخوانید:

۵ هزار متقاضی مسکن مهر در شهرهای کوچک استان به بانک معرفی شد

آنچه که مشخص است این است که در شهرستان یکی از اداراتی که بیشترین خدمات را به مردم ارائه می‌دهد بنیاد مسکن است و حتی گاهاً کارمندان این اداره تا دقیقه آخر وقت کاری به اصطلاح فرصت سر خاراندن هم ندارند.

ارسلان رسولی رئیس بنیاد مسکن شهرستان بویراحمد در این زمینه گفت: بنیاد مسکن بویراحمد علیرغم شرایط
سخت کرونایی اما هیچگاه خدمات خود را متوقف نکرد و سعی می‌کند با نهایت احترام با مراجعه کنندگان رفتار کند.

وی گفت: برای رعایت بیشتر مسائل بهداشتی بحث شیفت بندی و تقسیم حوزه‌ای در این اداره صورت گرفته است و برای ارائه خدمات به مردم نام

نویسی می شود تا مردم بتوانند با فاصله گذاری اجتماعی برای رعایت بیشتر مسائل کرونایی قرار گیرند و هر وقت نوبت آنها شده است کارشناس

مربوطه با صدا زدن اسم او از او می خواهد تا برای انجام کار خود به پنجره مراجعه کند.

رسولی اضافه کرد : اما گاهی مشاهده می شود که مردم سیستم نوبت دهی را رعایت نمی کنند و همه با هم به پشت پنجره مراجعه می‌کنند که

اصرار به توصیه های ما هم کارگشا نیست و این مساله را باید خود مردم لحاظ کنند.

رسولی با توصیه به مردم تاکید کرد : مردم بدانند که اگر سیستم نوبت دهی را رعایت کنند هم کا رآنها زودتر انجام میشود و هم با رعایت فاصله گذاری

اجتماعی نه خود و نه همکاران ما را به خطر نمی اندازند.

وی گفت: با نصب پلاکاردهای بزرگ که در دید عموم باشد و نوشته هایی در دیوار و همچنین کف ساختمان هشدارهای لازم را به مردم داده ایم.