فصلی نو  ، غلامرضا پناه نماینده ویژه وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی به منظور بررسی و تحویل کمک های شرکت ها و بانک های زیرمجموعه این وزارتخانه وارد شهر سی سخت شد. به گزارش فصل جنوب ،معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی در خصوص تاکید مقام عالی وزا ت […]

فصلی نو  ، غلامرضا پناه نماینده ویژه وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی به منظور بررسی و تحویل کمک های شرکت ها و بانک های زیرمجموعه این وزارتخانه وارد شهر سی سخت شد.

به گزارش فصل جنوب ،معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی در خصوص تاکید مقام عالی وزا ت متبوع جهت اعزام کمک ها به شهر زلزله زده سی سخت اظهار کرد: با هماهنگی با شرکت ها و بانک های وابسته وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی کمک هایی برای این شهر ارسال میشود.

وی افزود: تقاضای ما از مدیریت بحران شهرستان این است که نیازمندی ها و آمارهای مورد نیاز را گزارش تا بتوانیم در تامین آنها مشارکت داشته باشیم.

پناه ضمن اعلام آمادگی بانک های رفاه و توسعه تعاون در همان ساعات اولیه برای کمک به شهر زلزله زده سی سخت گفت: ما در قالب تسهیلات مختلف در بازسازی منازل مردم این شهر نیز اقدام خواهیم کرد.

وی در خصوص منازل بازنشستگان دولتی نیز عنوان کرد: مدیر عامل صندوق بازنشستگی کشور نیز اعلام حمایت برای کمک به این قشر از زلزله زدگان را داشتند.

نماینده ویژه وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی در خصوص زلزله شهر سی سخت اشاره به اولویت بندی نیازمندی ها داشت و گفت : تمام مدیران و ادارات زیرمجموعه وزارت متبوع در استان و حتی استان های همجوار برای کمک رسانی به زلزله زدگان شهر سی سخت آماده باش کامل خواهند بود.