آموزش و پرورش شهرستان دنا و چالش ۲۸ مدرسه سنگی و کانکسی – برگزاری ۴۶۴۰ساعت نفر کارگاه در مورد آسیب های اجتماعی
فصلی نو– مدیر آموزش و پرورش شهرستان دنا گفت : ۱۷ مدرسه سنگی و ۱۱ مدرسه کانکسی دارای بیش از ۱۰ دانش آموز در شهرستان وجود دارد که در قالب طرح نهضت عدالت فضای آموزشی امسال ساخته و جایگزین خواهند شد و ۲۲ مدرسه تخریبی نیاز به بازسازی دارند .
به گزارش فصل جنوب ، دارا رامشگر روز پنج شنبه در نشست خبری با خبرنگاران اظهار داشت: ۶ زمین چمن مصنوعی در مدارس شهرستان دنا با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان ساخته و احداث شد .
رامشگر اضافه کرد”: برخی از این تعداد تکمیل و تحویل داده شد و برخی در آینده نزدیک تکمیل و و به بهره برداری می رسند.
رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان دنا با بیان اینکه بیش از ۶۰ درصد مدارس شهرستان فاقد امکانات و تجهیزات از جمله دستگاه کپی، رایانه، پرینتر و… هستند.عنوان کرد:از مجموع ۱۶۷ مدرسه شهرستان دنا تنها ۳۲ مدرسه دارای سرایدار هستند و مابقی سرایدار ندارند.
وی تعداد کارکنانآموزش و پرورش شهرستان دنا را ۹۴۱ نفر اعلام کرد و افزود: ۳ هزار و ۶۷۷ دانش اموز دختر و ۴ هزار و ۲۷۵ دانش آموز دختر با مجموع ۷۹۶۳ دانش اموز در ۴۹۴ کلاس از مدارس شهرستان تحصیل می کنند .
رامشگر خاطرنشان کرد: یکی از دانش آموزان در زمینه ی هوش مصنوعی که فرزند یکی از فرهنگیان هم هست ابرای فعالیت های بهتر آموزشی و پرورشی و کاهش آسیب های اجتماعی از ظرفیت دهیاران ،مسئولان، مدیران روحانیون و متنفذین در سطح شهرستان واستان استفاده میکنیم و خواهیم کرد.
رامشگر به بحث آسیب های اجتماعی در این شهرستان اشاره کرده و گفت کارهای خوبی انجام شده ودر حال انجام است که ۴۶۴۰ساعت نفر کارگاه در مورد آسیب های اجتماعی برگزار شده است.
دارا رامشگر در جمع خبرنگاران تاکید کرد رفع چالش ها و مشکلات آموزش و پرورش شهرستان دنا در این حوزه نیازمند همکاری بین بخشی و مشارکت فعال همه دستگاه ها و اعضای شورای آموزش و پرورش در سطح استان و شهرستان است.
وی تصریح کرد: یکی از چالش های مهم در سطح مدارس و بین دانش آموزان شهرستان دنا افزایش میزان ناهنجاری ها و آسیب های اجتماعی و فرهنگی است.
وی تاکید کرد: البته اقدام ها و راهکارهای لازم از جمله رصد مرتب و بازدیدهای میدانی در سطح مدارس و برگزاری کارگاههای آموزشی و ارتباط مثبت و صمیمی با خانواده و اولیای دانش آموزان نیز در دستور جدی قرار گرفته است.
با انتصاب ایشان در آموزش و پرورش دنا عملا رو به پسرفت هستیم متاسفانه . آقای بهرامی هم میفرمایند در آموزش و پرورش کار تخصصی انجام میدهیم . این هم کار تخصص شما جناب بهرامی .
با سلام
چرا از مدیر کل گرفته تا شما در آموزش و پرورش دائم آمار ساخت مدرسه سازی و تعمیرات و زمین چمن و سالن ورزشی می دهید؟؟؟
این موارد که کارکرد اداره کل نوسازی مدارس است و به عملکرد شما هیچ ارتباطی ندارد چرا بنام خود و عملکرد خود بیان می کنید؟؟؟
چرا سرقت مدیریتی می کنید؟؟؟
شما و مدیر کل متبوع تان آمار کارکرد آموزش بدهید و نمرات دانش آموزان و پرورش آنها را.
اگر دست تان خالی از عملکرد است کارکرد دیگران را بنام خود ننموده و آمار ندهید لطفا جون شعور مخاطب این سرقت مدیریتی را بر نمی تابد.
آقای رامشگر عزیز
از خود بگویید و روند کار و خروجی کارتان
روزمرگی و تشکیل جلسات و شورای آموزش و پرورش بدون خروجی که همیشه بوده و ثمره آنرا نیز همگان دیده ایم!
از کمیت آموزش بگویید و کیفیت آن!
از پرورش بگویید و تاثیر آن در جامعه!
چه ایده و نگرش و تغییری داده اید و خواهید داد با آمدن تان؟
مدیر گرامی، دانش آموزانی را سراغ دارم که در طول امسال هیچگاه با کتاب به مدرسه نرفت؟
دانش آموزانی که نیمی از سال به مدرسه نرفتند؟
معلمانی که نیمی از مطالب کتاب را تدریس نکردند و امتحاناتی که از کل مطالب کتاب گرفته نمی شود بلکه تا جایی که معلم تدریس کرده است!
هنرستانی که لوازم آموزشی کارگاه ندارد و دانش آموزانی که حتی نام اصطلاحات اصلی رشته را نمی دانند و انگار نشنیده اند!
کارگاه هایی که لوازم و دستگاههای آموزشی لازم را ندارند!
مدیران و معاونین و معلمانی که غربال الک سیاست زدگی هستند و در غیر از جای خود!
دانش آموزانی که قبول می شوند و حداقل ۷۰٪ مطالب را نمی دانند؟
از قبولی کنکور شهرستان بگویید و میانگین نمرات امتحانات هماهنگ و سراسری!
از پرورش بگویید و ارتقای سطح معنویت!
از تربیت بدنی بگویید و سلامت و بهداشت جسمی!
از کارکرد مشاورین بگویید و تاثیر وجودی شان در خروجی کار!
از ازدیاد آسیب های اجتماعی در مدارس تان بگویید و برنامه های موثرتان در کاهش آن!
کلی گویی نکنید که اصطلاحا یک دستگاه تخصصی هستید و حقوق بگیر در موضوع پرورش!
خلط مبحث نکنید و آمار احداث کلاس و زمین چمن ندهید که نه کار شماست و نه حاصل مدیریت تان!
تکرار نواقص و کمبودها هنر مدیریت نیست بلکه هر عابری در خیابان نیز میداند نواقص وجود دارد!
القصه
بسم الله
هنر مدیریت رو کنید اگر دارید.
آقای رامشگر عزیز
از خود بگویید و روند کار و خروجی کارتان
روزمرگی و تشکیل جلسات و شورای آموزش و پرورش بدون خروجی که همیشه بوده و ثمره آنرا نیز همگان دیده ایم!
از کمیت آموزش بگویید و کیفیت آن!
از پرورش بگویید و تاثیر آن در جامعه!
چه ایده و نگرش و تغییری داده اید و خواهید داد با آمدن تان؟
مدیر گرامی، دانش آموزانی را سراغ دارم که در طول امسال هیچگاه با کتاب به مدرسه نرفت؟
دانش آموزانی که نیمی از سال به مدرسه نرفتند؟
معلمانی که نیمی از مطالب کتاب را تدریس نکردند و امتحاناتی که از کل مطالب کتاب گرفته نمی شود بلکه تا جایی که معلم تدریس کرده است!
هنرستانی که لوازم آموزشی کارگاه ندارد و دانش آموزانی که حتی نام اصطلاحات اصلی رشته را نمی دانند و انگار نشنیده اند!
کارگاه هایی که لوازم و دستگاههای آموزشی لازم را ندارند!
مدیران و معاونین و معلمانی که غربال الک سیاست زدگی هستند و در غیر از جای خود!
دانش آموزانی که قبول می شوند و حداقل ۷۰٪ مطالب را نمی دانند؟
از قبولی کنکور شهرستان بگویید و میانگین نمرات امتحانات هماهنگ و سراسری!
از پرورش بگویید و ارتقای سطح معنویت!
از تربیت بدنی بگویید و سلامت و بهداشت جسمی!
از کارکرد مشاورین بگویید و تاثیر وجودی شان در خروجی کار!
از ازدیاد آسیب های اجتماعی در مدارس تان بگویید و برنامه های موثرتان در کاهش آن!
کلی گویی نکنید که اصطلاحا یک دستگاه تخصصی هستید و حقوق بگیر در موضوع پرورش!
خلط مبحث نکنید و آمار احداث کلاس و زمین چمن ندهید که نه کار شماست و نه حاصل مدیریت تان!
تکرار نواقص و کمبودها هنر مدیریت نیست بلکه هر عابری در خیابان نیز میداند نواقص وجود دارد!
القصه
بسم الله
هنر مدیریت رو کنید اگر دارید.