اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در استان-پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز
اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در استان-پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز

فصلی نو ،فرمانده انتظامی استان از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز در دو روز گذشته در شهرستان مرکز استان خبر داد. به گزارش  فصل جنوب به نقل از پایگاه خبری پلیس،سردار”کیقباد مصطفایی” در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده و […]

فصلی نو ،فرمانده انتظامی استان از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز در دو روز گذشته در شهرستان مرکز استان خبر داد.

به گزارش  فصل جنوب به نقل از پایگاه خبری پلیس،سردار”کیقباد مصطفایی” در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز با حضور دکتر” سید علی ملک حسینی” دادستان مرکز استان، معاون دادستان، فرمانده انتظامی شهرستان بویراحمد و برخی از مسئولان و کارکنان انتظامی استان در دو روز گذشته به صورت همزمان در سه نقطه شهر یاسوج به مرحله اجرا درآمد.

وی افزود: در اجرای این طرح ماموران از تعدادی واحد صنفی بازدید و ۶ واحد صنفی پلمپ و ۲۶۰ دستگاه خودرو اعمال قانون شد.

مصطفایی با اشاره به اینکه در این طرح ۳۵ نفر متهم دستگیر، ۳۱ دستگاه خودرو توقیف و به ۹۴۱ نفر تذکر لسانی داده شد،تصریح کرد: ماموران در این طرح ۵ دستگاه ضبط پخش خودرو، ۵۵ قبضه سلاح سرد و … از متهمان کشف و ضبط کردند.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند،خاطرنشان کرد: طرح های ارتقاء امنیت اجتماعی برابر قانون برای افزایش سطح امنیت و آرامش مردم شریف شهرستان بویراحمد در سال ۱۴۰۰ همچنان ادامه دارد و تاکنون موفقیت‌های خوبی در این راستا داشته ایم و با مخلان نظم و آرامش مردم برخورد جدی صورت می‌گیرد.