اجرای طرح اطعام و احسان حسینی در کهگیلویه و بویراحمد

فصلی نو ،  مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: در ماه‌های محرم و صفر، طرح اطعام و احسان حسینی به‌منظور جمع‌آوری کمک‌ها و نذورات مردمی برای کمک به نیازمندان در استان اجرا می‌شود.

به گزارش فصل جنوب به نقل از  پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، اولین جلسه ستاد اطعام و احسان حسینی به‌منظور برنامه‌ریزی و ارائه راهکارهای مناسب در خصوص جذب حداکثری کمک‌های مردمی در ماه‌های محرم و صفر برای کمک به نیازمندان برگزار شد.

قباد مبشری، مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد، در این جلسه گفت: ماه محرم ماه پیروزی خون بر شمشیر، ماهی است که توانسته یک جریانی را در جامعه شیعی به وجود بیاورد و آن را از تمام جوامع متمایز کرده است.

وی تصریح کرد: تکلیف ما در کمیته امداد توجه به نیازمندان است و باید از ظرفیت ماه‌های محرم و صفر نهایت استفاده را برای کمک به نیازمندان ببریم و توجه مردم در این ماه‌ها به نیازمندان بیشتر خواهد شد و باید این فرصت را مورد توجه قرار دهیم.

مبشری با اشاره به اجرای طرح اطعام و احسان حسینی در ماه‌های محرم و صفر در استان، گفت: برنامه‌ریزی برای پخت ۳۵۰ هزار پخت غذای گرم و تهیه و توزیع ۴۵ هزار بسته غذایی برای نیازمندان استان انجام‌گرفته و امیدواریم که با همراهی و هم‌افزایی خیران و مؤسسات خیریه بتوانیم برای کمک به نیازمندان اقدامات اساسی انجام دهیم.

وی با تأکید بر اینکه تمامی مراحل پخت و توزیع غذا بین نیازمندان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی انجام می‌شود، گفت: با توجه به بیماری جدید کرونا ما هم تابع ستاد ملی کرونا هستیم و رعایت اصول بهداشتی از الزامات کاری ماست.

مبشری تصریح کرد: خیران نیکوکار علاوه بر اهداء کمک‌های خود به دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری، می‌توانند از طریق سامانه  emdad.irیا شماره‌گیری کد #۰۷۴۱۸۸۷۷* و یا شماره کارت‌های ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۴۷۹ صندوق امداد ولایت کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد و ۶۰۳۷۹۹۷۵۹۹۰۳۸۹۴۱ نزد بانک ملی استان، نذورات و کمک‌های خود را اهداء کنند.

لینک کوتاه خبر:

https://faslejonoob.ir/?p=14894

ارسال دیدگاه


نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد

تصویر روز: