احمدزاده :فقر و محرومیت در استان بیداد می کند / با همدلی به توسعه کمک کنیم-

فصلی نو ، استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: چهره سه شهر بزرگ استان شامل یاسوج، گچساران و دهدشت به همت شهرداران این شهرها زیبا سازی شود.

به گزارش فصل جنوب ،سید علی احمدزاده روز سه شنبه در حاشیه آئین تودیع و معارفه استاندار کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج اظهار داشت: از اعتماد دولت مردمی سیزدهم که نسبت برای انتخاب اینجانب اعتماد کرده و این توفیق برای خدمت گذاری به مردم نصیب من شد خدا را سپاسگزارم.

وی افزود: فقر و محرومیت مضاعف در این استان بیداد می کند که با استفاده از تجارب و با همدلی مردم این استان در صدد رفع آن ها گام هایی برداشته می شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: ۶۸ درصد مردم این استان جوان هستند و باید با بهره گیری از توان و ظرفیت آن ها برای کمک به توسعه استان استفاده شود.

احمدزاده عنوان کرد: امکان توسعه سرمایه گذاری در بخش های مختلف در کهگیلویه و بویراحمد فراهم شود و بروکراسی اداری در این زمینه تا حد ممکن کاهش یابد.

وی تاکید کرد: لازم است که از ظرفیت نیروهای با تجربه استان برای پیشرفت استان و رونق تولید و اشتغال در آن استفاده بیشتری شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: این استان با وجود داشتن منابع و ذخایر فراوان اما فقیر است و از محرومیت رنج می برد.

استاندار سابق کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: مسائل و مشکلات متعددی در دوران خدمت اینجانب در استان وجود داشت که از جمله ان ها می توان به زلزله سی سخت، سیلاب، کرونا، بحث بنزین، اعتبارنامه نماینده گچساران و اتش سوزی جنگل ها و مراتع اشاره کرد.

حسین کلانتری افزود: برای رفع این مسائل و مشکلات به همراه مجموعه مدیران اجرایی کهگیلویه و بویراحمد از هیچ تلاش و اقدامی دریغ نکرده ام.

وی ابراز داشت: یکی از فرزندان توانمند و شایسته کهگیلویه و بویراحمد به عنوان استاندار جدید این استان انتخاب و معارفه شد و انتظار می رود همگان نهایت همکاری و تعامل را با ایشان داشته باشند.

کلانتری بیان کرد: کهگیلویه و بویراحمد در برخی شاخص ها جزو سه استان برتر کشور بوده و حتی رشد ۲۰۰ درصدی اعتبارات را داشته است.

وزیر کشور ظهر امروز وارد استان کهگیلویه و بویراحمد شد و عصر سه شنبه با حضور در شورای اداری استان آیین تکریم و معارفه استاندار انجام شد.

هیات وزیران در جلسه مورخ ۳۱ شهریور ۱۴۰۰، به پیشنهاد وزارت کشور و به استناد اصل (۱۳۸) قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، به  سید علی احمدزاده به عنوان استاندار منتخب کهگیلویه و بویراحمد رأی اعتماد داد.

در جلسه امروز از خدمات حسین کلانتری استاندار سابق کهگیلویه و بویراحمد تقدیر شد.

لینک کوتاه خبر:

https://faslejonoob.ir/?p=15261

ارسال دیدگاه


نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد

تصویر روز: