فصلی نو، استاندار کهگیلویه و بویراحمد از عدم هدر روی پول دولت برای ساخت و سازهای بدون مطالعه سخن گفت. به گزارش فصلی نو،علی محمد احمدی صبح امروز در نشست مشترک با هیات امنای دانشگاه فرهنگیان استان در پاسخ به درخواست رئیس این دانشگاه مبنی بر اجازه برای ساخت ،ساختمان دانشگاه گفت: با توجه به […]

فصلی نو،

استاندار کهگیلویه و بویراحمد از عدم هدر روی پول دولت برای ساخت و سازهای بدون مطالعه سخن گفت.

به گزارش فصلی نو،علی محمد احمدی صبح امروز در نشست مشترک با هیات امنای دانشگاه فرهنگیان استان در پاسخ به درخواست رئیس این دانشگاه مبنی بر اجازه برای ساخت ،ساختمان دانشگاه گفت: با توجه به کاهش نرخ جمعیت در کشور می بایست مطالعه برای ساخت و تجهیز دانشگاهها با دقت بیشتری صورت گیرد.

احمدی گفت:الان اگر دقت کنید دبستان های ابتدایی از آن رشد دانش آموزی که در سالهای قبل اتفاق می افتاد ،فاصله گرفته است .

وی در ادامه گفت: در یاسوج مشکل کمبود زمین هست و برای ساختمان سلزی هر جایی بخواهیم انجام دهیم ،بابد منابع طبیعی را تخریب کنیم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ادامه ضمن انتقاد از وضعیت ساختمان سازی دانشگاههای پیام نور و آزاد بیان کرد: الان ببینید دانشگاههای پیام نور و آزاد بدون توجه به وضعیت تعداد دانشجوههای خود چه بر سر منابع طبیعی و پول بیت المال آورده اند،دیگر بدون حساب و کتاب برای دولت هزینه جدید ایجاد نمی کنیم.

علی محمد احمدی به ساختمان دانشگاه آزاد واقع در جاده یاسوج_شیراز اشاره کرد و گفت: ساختمان دانشگاه آزاد برای فروش آماده است ،بهتر است شما اموال غیر منقول خود را به فروش برسانید و ساختمان دانشگاه آزاد را که همه مولفه های دانشگاه را دارد بخرید.

وی در ادمه به پیشنهاد بانک تجارت مبنی بر ساخت مدرسه در مناطق محروم اشاره کرد و گفت: همین چند روز پیش  مدیران  بانک تجارت تقاضاههای دال بر ساخت مدارس در روستاههای دور افتاده  دادند که مخالف کردم.

احمدی خاطر نشان کرد: به مدیران بانک تحارت گفتم بجای هزینه کردن برای ساخت مدارس در روستاههای که روز به روز خالی از سکنه می شود و در آیتده تقریبا بلا استفاده می شود ،چند تا کانکس مناسب بخرید تا در صورت عدم نیاز به کانکس جابجا شود.

وی گفت :کار خوب صرفا بردساخت فضای فیزیکی نیست ،یک وقت می شود در مکان های کم جا کارهای بزرگ انجام داد،