فصلی نو،آیین افتتاح ستاد دکتر محمد رضا موحدی راد در شرایطی برگزار شد که جمعی از کاندیداهای شورای شهربا حضور در این ستاد به استقبال یک رقابت سالم در فضایی به دور از تخریب رفتند. به گزارش فصلی نو، ستاد دکتر موحدی راد عصرروزشنبه با حضور پر شور مردم و چهره های سرشناس اقوام و […]

فصلی نو،آیین افتتاح ستاد دکتر محمد رضا موحدی راد در شرایطی برگزار شد که جمعی از کاندیداهای شورای شهربا حضور در این ستاد به استقبال یک رقابت سالم در فضایی به دور از تخریب رفتند.

به گزارش فصلی نو، ستاد دکتر موحدی راد عصرروزشنبه با حضور پر شور مردم و چهره های سرشناس اقوام و طوایف استان در گلستان یک شهر یاسوج گشایش یافت.

دکتر موحدی راد با شعار یاسوج شهر فرصت های طلایی و با هدف ایجاد بستر های لازم برای رونق گردشگری به منظور ایجاد اشتغال برای جوانان در این دوره از انتخابات شوراها ثبت نام کرده است.

وی دارای ۳۱ سال سابقه مدیریتی در جهاد کشاورزی است و اکنون نیز با کوله باری از تجربه برای ایجاد شهری سالم و با نشاط و پویا داوطلب حضور در پارلمان شهر یاسوج شده است.

در آیین افتتاح ستاد وی خانم ها زعیمی و آذرگشسب و آقایان احمدی کیش و حقیقت دوست از کاندیداهای این دوره از انتخابات شورای شهر نیز حضور داشتند و سید عطا الله تقوی مهر نیز رسما به نفع دکتر موحدی راد از حضور در انتخابات شورای شهر کنار رفت. دکتر دمساز در آیین گشایش ستاد گفت: مردم باید مشارکت فعال در انتخابات داشته باشند و از میان گزینه های موجود انتخاب اصلح داشته باشند.

وی تاکید کرد: شهر یاسوج نیاز به نگاه تخصصی و دلسوزانه دارد و نگاه منفعت طلبانه به شهر نمی تواند پاسخگوی نیاز شهر باشد. وی ادامه داد هر اشتباهی در انتخاب کاندیدای اصلح در شهر نمود پیدا می کند و هزینه آن بر گرده شهروندان است.

دمساز یادآور شد به دلیل برخی مشکلات هر لحظه بر جمعیت شهر یاسوج افزوده می شود و کاندیداها باید برای حاشیه نشینان برنامه داشته باشند و دکتر موحدی با کوله باری از تجربه مدیریتی به صحنه آمده است.

دکتر شیدایی دیگر سخنران این برنامه نیز با گلایه از کسانی که بر طبل مسایل قومیتی می کوبند گفت: شهر یاسوج مرکز استان و متعلق به همه استان است .

وی ادامه داد: همه باید به اندازه هم برای رشد و توسعه مرکز استان تلاش کنند و همه به اندازه هم از آن سهم دارند و اینکه برخی با شعارهای قوم گرایانه اختلاف ایجاد می کنند مانع توسعه شهر می شود.

وی تاکید کرد شهر یاسوج شهر فرصت های طلایی است و باید بین کاندیداهای شورای شهر که همه صالح هستند فرد اصلح را انتخاب کنیم.

گزارش تصویری این مراسم به زودی منتشر می شود.