انتقاد زارعی از برخورد برخی از کارکنان دستگاههای دولتی با مردم
نمایمده بویراحمد عنوان کرد :بدانید که بنده و همکاران تصمیم داریم که یکی از شاخص های دفاع از مدیران را میزان رضایت منذی مردم از دستگاه لحاظ کنیم...
فصلی نو ،نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی از برخورد برخی از کارکنان دستگاهها با مردم به شدت انتقاد کرد .
به گزارش فصلی نو استان کهگیلویه و بویراحمد در جلسه شورای اداری استان ،، بیان کرد :دستگاههای اداری و مدیران بعنوان پیشانی آنها مدیریت عناصری هستند که می تواند به ایجاد ارامش نقش داشته باشند و از بروز بسیاری از اقداماتی که نیاز به موارد امنیتی دارد جلوگیری کرد .
زارعی ادامه داد:میزان رضایت مندی از عملکرد دستگاههای اجرایی پایین است ،که می تواند زمینه نارضایتی بیشتری فراهم نماید .
وی افزود :در ادارات میز خدمت وجود دارد که عنوان خوبی است اما اعتقاد دارم که همه میزهای دستگاهها باید میز خدمت باشند .
نمایمده بویراحمد عنوان کرد :بدانید که بنده و همکاران تصمیم داریم که یکی از شاخص های دفاع از مدیران را میزان رضایت منذی مردم از دستگاه لحاظ کنیم .
وی تصریح کرد : باید آنها از توطئه دشمن دور نگه داشته شوند توجه به این که هر فردی به اداره می یابد یک سفیری در جامعه است.
زارعی گفت :در ادارات ارباب رجوع معنا ندارد مردم شدند نوکر و کارکنان دستگاهها ارباب باید برگردیم و توجه به کرامت انشانی موردتوجه قرار گیرد.
وی تصریح کرد :مدیری که از زیر مجموعه خود اطلاعی ندارد مدیر مناسبی نیست نظارت اصل راهبردی است ،موارد گوناگونی برای انتقاد وجود دارد .
غلام محمد زارعی در انتها گفت :همه ما مقابل انقلاب مسئولیم ایران با عزت است ,در لوداب بیش از ۴۰۰میلیارد تومان پروژه راه در دست اجرا است.
بدون نظر! اولین نفر باشید