اهدای لوح سپاس فرمانده سپاه دنا به فرماندار شهرستان بمناسبت هفته دولت – تصاویر

فصلی نو ،به گزارش روابط عمومی فرمانداری سرهنگ ستوده به همراه مسئول عقیدتی سپاه در گرامیداشت هفته دولت یاد شهیدان رجائی و باهنر با دکتر پناهی فرماندار دنا دیدار کردند .


به گزارش فصلی نو ،این دیدار که در محل فرمانداری برگزار شد سرهنگ ستوده با تسلیت ایام سوگواری شهادت امام شهدا هفته دولت را میثاقی دوباره خواند تا به پاس زحمات دولتمردانی که شایسته تقدیر هست تجلیل گردد.
فرمانده سپاه ناحیه دنا گفت:ویژگی برجستگی نماینده عالی دولت را در دنا به فال نیک گرفته که تاکنون در راه خدمتگزاری به مردم و رشد توسعه این منطقه گام برداشته اند.


سرهنگ ستوده خود را سرباز نظام دانست و گفت:بعنوان حامی پشتیبان مطمئن در هر زمان در کنار دولت هستیم و خواهیم بودکلیت نظام برای ما مهم هست و خواهد بود و هر موقع بحران،آتش سوزی،سیل،کرونا نیاز بوده و در آینده با آمادگی کامل در کنار دولتمردان سفیران نظام جمهوری اسلامی ایران هستیم.


فرماندار دنا ضمن خوشامدگویی و تبریک هفته دولت و تسلیت شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام گفت:بر این باوریم نهاد سپاه که اکنون بعنوان نهاد سازندگی و مردمی کشور می باشدآنر قوت قلب و مایه دلگرمی برای خود و مجموعه کاری خود میدانم و در کنار ما با خلوص نیت،صداقت و پاکی هر جا که نیاز بوده قبل از ما ورود کرده و با جان دل کمک می نمودند.


نماینده عالی دولت در ادامه خاطر نشان کردند و گفت:سپاه و مجموعه فرماندهان داخلی استان و شهرستان که دارای اخلاق مودبانه شخصیت های نجیب یک دلگرمی بیشتر از هر اداره مرتبط دانسته و در این موقع حساس و شرایط ویژه کشور که با شدید ترین تحریمهای اقتصادی مشکلات مردم را دوچندان نموده و نهاد سپاه با پر کردن خلاء کمبودها را با صداقت و روحیه مردمی برطرف نموده اند.


پناهی با تبریک هفته گفت:خدمات دولت خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی است در زمینه اشتغال و تولید در راستای منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در این شهرستان طرحهای تولیدی از جمله پرورش ۴۰۰۰قطعه ای بوقلمون و تولید قارچ دکمه ای و دارویی جنوب کشور گذشته از منابع باغی و دامی در حال اجرا و به بهره برداری رسیده است و همه ما زیر یک پرچم در سایه ولایت با وحدت و همدلی برای رفاه و آبادانی ایران عزیز تلاش خواهیم کرد.
در پایان سرهنگ ستوده فرماندهی سپاه ناحیه دنا با اهداء لوح سپاس و گرامیداشت شهادت خدمتگزاران نظام دولت جمهوری اسلامی ایران هفته دولت را به دکتر پناهی فرماندار دنا تبریک گفتند.

WhatsApp Image 2020 08 24 at 22.03.58


لینک کوتاه خبر:

https://faslejonoob.ir/?p=12429

ارسال دیدگاه


نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد

تصویر روز: