ایجاد ۱۶۸۱ فرصت شغلی برای مددجویان کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد
ایجاد ۱۶۸۱ فرصت شغلی برای مددجویان کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد

فصلی نو ،مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۶۸۱ فرصت شغلی مستقیم برای مددجویان این نهاد ایجادشده است. به گزارش فصل جنوب به نقل از  پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، قباد مبشری، مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت با اشاره به اینکه   اشتغال‌زایی و توانمندسازی مددجویان تحت حمایت یکی […]

فصلی نو ،مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۶۸۱ فرصت شغلی مستقیم برای مددجویان این نهاد ایجادشده است.

به گزارش فصل جنوب به نقل از  پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، قباد مبشری، مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت با اشاره به اینکه   اشتغال‌زایی و توانمندسازی مددجویان تحت حمایت یکی از مهم‌ترین برنامه‌ها و سیاست‌های این نهاد است، گفت: در این خصوص، کمیته امداد همواره با ایجاد فرصت‌های شغلی برای مددجویان و ارائه تسهیلات اشتغال‌زایی به آنان، جهت رساندن آن‌ها به خودکفایی و درنهایت خروج از گردونه حمایت تلاش می‌کند.
وی با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۶۸۱ فرصت شغلی بااعتبار ۳۶ میلیارد تومان برای مددجویان کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد ایجادشده است،

افزود:۱۴۴۱ مورد از فرصت‌های شغلی ایجادشده برای مددجویان در سال جاری از محل اجرای طرح‌های اشتغال‌زایی بوده است.

مبشری با اشاره به اینکه کاریابی و تعامل با کارفرمایان برای به‌کارگیری مددجویان و ایجاد اشتغال از این طریق برای آنان ازجمله فعالیت‌های کمیته امداد برای ایجاد اشتغال مددجویان است، گفت: در این خصوص از ۲۴۰ مورد از شغل‌های ایجادشده برای مددجویان در سال جاری از طریق کارفرمایان و مراکز یابی است.

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد درباره بسته‌های تشویقی قابل‌استفاده در اجرای برنامه کاریابی گفت: مؤسسات کاریابی و کارفرمایانی که مددجویان کمیته امداد را  به‌کارگیرند مشمول دریافت بسته‌های تشویقی ازجمله پرداخت حق بیمه سهم کارفرما و پرداخت تسهیلات کارفرمایی در مناطق شهری و روستایی هستند.

مبشری ایجاد فرصت‌های شغلی برای مددجویان و توانمندسازی آنان، ارتقاء عزت‌نفس و حفظ کرامت انسانی را از مهم‌ترین اهداف اشتغال‌زایی برای مددجویان کمیته امداد عنوان و اظهار کرد: ارائه مشاوره شغلی در زمینه کسب موقعیت‌های شغلی مناسب به مددجویان، نظارت مستمر بر حسن اجرای طرح‌ها، ارائه آموزش‌های تکمیلی در هنگام اجرای طرح، بازاریابی و فروش تولیدات طرح‌های خودکفایی به قیمت مناسب از خدمات دیگر این نهاد در خصوص خودکفایی و اشتغال‌زایی است.

وی تأکید کرد: یکی از مهم‌ترین دلایل پایداری و موفقیت طرح‌های اشتغال‌زایی مددجویان کمیته امداد نظارت این نهاد قبل، حین و بعد از دریافت تسهیلات اشتغال‌زایی بر طرح‌های اجرایی است.
انتهای پیام