بابک درست :شورای شهر محل تعامل با مسئولین شهری است

فصلی نو،در حالیکه روند نامنویسی متقاضیان حضور در عرصه انتخابات شوراهای شهر و روستا ،در ستاد انتخابات حوزه بویراحمد چشم گیر می باشی اما در این بین حضوره چهره های سیاسی ، متخصصین،معتمدین و نخبگان شهر یاسوج نشان از پویایی و تخصص گرایی در پنجمین پارلمان محلی یاسوج می باشد.

بابک درست یکی از چهره های شاخص و نخبگان علمی می باشد که به دعوت معتمدین و دانشگاهیان شهر یاسوج پا در عرصه پنجمین انتخابات شورای شهر یاسوج گذاشته است تا با انتخاب متخصصین و معتمدین این دوره از انتخابات شاهد پویایی و تحول در شهر یاسوج باشند.

درست عضو سازمان نظام مهندسی ساختمان و عضو هیات مدیره و دبیر انجمن صنفی پیمانکاران استان با حضور در ستاد نام نویسی این دوره از انتخابات شورای اسلامی شهر یاسوج رسما به کاروان نامزدهای انتخابات شورای شهر یاسوج پیوست.

این نامزد پنجمین انتخابات شورای شهر یاسوج هدف خود را از ورود به عرصه انتخابات را خدمت صادقانه به مردم بدون توقع و چشم داشت مالی و تلاش در جهت تحولات در حوزه مدیریت شهری عنوان کرد و گفت : هر چند که اولین هدف و کار شورا تعامل با مسئولین شهری است برای ساختن آرمانی شهر ، این بدان معنا نیست که شوراها وظیفه اصلی خود که نماینده مردم بودن را فراموش نمایند. بلکه باید با قدرت و توان هر چه تمام تر در مواردی که اگر کاری به ضرر مردم هست از مردم دفاع نمایند. و مسئولین شهری را مجاب نمایند تا گام های موثری برای رفع نواقص شهری بردارند.

درست ابراز داشت :در هر جامعه ای افراد در جایگاه های مختلف مشغول فعالیت اند که البته در حیطه وظیفه و فعالیت خود مسوول و پاسخگو نیز هستند. در این میان مسوولان و مدیران جوامع مسوولیت دوچندانی دارند و باید بیش از دیگران پاسخگوی عملکرد خود باشند، چرا که جایگاهی که در آن قرار دارند، به تعبیر امام خمینی(ره) از سوی مردم به امانت به آنها تفویض شده است. در واقع مسوولان باید به صاحبان اصلی این انقلاب پاسخگو باشند و گزارش عملکرد بدهند.

لینک کوتاه خبر:

https://faslejonoob.ir/?p=3405

ارسال دیدگاه


نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد

مجوز ارسال دیدگاه داده نشده است!

تصویر روز: