بالاخره معاون رئیس جمهور و معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد آشتی کردند

فصلی نو ، بعد از گذشت ۲۳ ماه از درگیری لفطی  رضوی معاون عمران روستایی رئیس جمهور و گوهرگانی رئیس وقت سازمان جهاد کشاورزی استان و معاون اقتصادی کنونی استاندار کهگیلویه و بویراحمد ،عصر امروز در جلسه توسعه روستایی با عذر خواهی گوهر گانی و در پی آن عذر خواهی رضوی جو بسیار صمیمی در سالن دولت یاسوج با آشتی دونفر برقرار شد.

به گزارش فصلی نو ، در ۵ خرداد سال ۹۵ و بهنگام برگزاری همایش کارآفرینی در دانشگاه یاسوج زمانی که رضوی مشغول به سخنرانی بود گوهر گانی در اعتراض به وعده های رضوی بیان کرد : اختصاص پنج درصد اعتبار بخش کشاورزی به کشاورزان توسط استانداری کهگیلویه و بویراحمد کذب محض است و استانداری استان چنین منابعی برای پرداخت به کشاورزان در اختیار ندارد.

رضوی در جواب گوهرگانی عنوان کرد : من از آسیاب آمدم تو می‌گویی نوبت نیست»، طرح این برنامه با استانداری کهگیلویه وبویراحمد می باشد و دراین زمینه استاندار استان باید بگوید که دراین حوزه اعتبار نداریم نه رئیس جهاد کشاورزی و با اتمام سخنرانی سالن همایش را ترک کرد.

بر اساس این گزارش عصر امروز در  نشست امروز  جعفر گوهرگانی معاون امور اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد که در جلسه‌ «همایش کارآفرینی و توسعه پایدار و شورای اداری استان کهگیلویه و بویراحمد» که ۵ خرداد برگزار و او در گیر شد از او عذرخواهی کرد و گفت: من فرزند روستا هستم و تنها دلیلم برای مردم محروم استان کهگیلویه و بویراحمد بود و لذا از شما عذرخواهی می‌کنم

رضوی معاون رئیس جمهور در پاسخ به گوهرگانی گفت: مسوولیت در نظام اسلامی نعمت است و هر فردی حق دارد که مسوولی را در نظام اسلامی مورد نقد و یا استیضاح کند. نباید انتقاد کننده را به مخرب و یا سازنده تقسیم کنیم و کسانی که این تقسیم ها را دارند با مبانی اندیشه های حضرت امام(ره) فاصله دارند.
وی تصریح کرد: بهترین برادر تو کسی است که عیوب تو را گوشزد کند. ما دوست داریم و هیچ گلایه ای هم نداریم.

لینک کوتاه خبر:

https://faslejonoob.ir/?p=6631

ارسال دیدگاه


نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد

تصویر روز: