بانک قرض الحسنه مهر ایران،تنها بانکی که هیچ فعالیت اقتصادی ندارد- تمامی کارهای بانک از طریق اینترنت و در منزل توسط مشتریان قابل انجام است

فصلی نو- مدیر امور شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران کهگیلویه و بویراحمد گفت: بانک قرض الحسنه مهر ایران فاقد هرگونه بنگاه اقتصادی است و به همین دلیل هیچ گونه فعالیت اقتصادی ندارد .

به گزارش فصلی نو- الماس مجیدی ضمن گرامیداشت سالروز تاسیس بانک مهر ایران با بیان اینکه بانک مهر ایران بانک نوپا و نوجوان است، افزود: تمامی فعالیت بانک قرض الحسنه مهر ایران پرداخت وام کم بهره است که این بانک بنا را بر کارمزد گذاشته است و در همین ارتباط برنامه آتی بانک این است که نرخ سود را به یک درصد برساند .

مجیدی در ادامه عنوان کرد : همواره در ۵ سال اخیر یکی از ۵ الی ۱۰ بانک برتر کشور شناخته شده ایم و این موفقیت مرهون حمایت بی بدیل مردم از بانک است و این مرکز تنها بانکی است که در زمینه حمایت از اقشار ضعیف نقش پر رنگی را ایفا کرده است .

وی در ادامه به اقدامات بانک قرض الحسنه مهر ایران در زمینه پیشرفت های الکترونیکی و دیجیتالی اشاره کرد و گفت : در شرایط امروزی که تمامی بنگاههای اقتصادی بسمت دیجیتالی شدن حرکت می کنند بانک قرض الحسنه مهر ایران در این حوزه پیشگام بوده است .

مدیر امور شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد : در حال حاضر تمامی خدمات بانکی در بانک قرض الحسنه مهر ایران بصورت دیجیتالی و حتی در منزل قابل عرضه است بنحوی که هموطنان می توانند کارهایی از جمله افتتاح حساب ، درخواست وام و یا دریافت تسهیلات را از طریق اینترنت در منازل خود انجام دهند .

مجیدی اضافه کرد : حتی دریافت رمز یکبار مصرف را بدون مراجعه به بانک و از طریق اینترنت در منازل انجام داد .

الماس مجیدی خاطرنشان کرد: بانک قرض الحسنه مهر ایران بانک جوانی است که رو به جلو حرکت می کند و تقریبا می شود گفت عمده فعالیت های سازمانی و پیشرفت چشمگیر آن مربوط به بعد از سال ۹۵ بوده است .

وی افزود: طی ۱۲ سال خدمت روز به روز شاهد پویایی این بانک بودیم به نحوی که با توجه به عملکرد بانک از سوی مقامات دولت و نظام مورد تقدیر قرار گرفتیم.

وی با بیان اینکه شعار سالروز تاسیس بانک ۱۲ سال خدمت شفاف، ۱۲ سال خلق فرصت درست است، اظهارکرد: بانک مهر ایران ۱۲ سال پیش با سیاست ایجاد اشتغال، اعطای تسهیلات به افراد کم بضاعت و پرداخت تسهیلات ازدواج و اشتغال خانگی و … تسهیلات کم‌درآمد اعطا می‌کند.

مدیر امور شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به پیش‌گامی بانک در پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه خاطرنشان کرد: بانک مهر ایران متولی طرح‌های اشتغال‌زائی بنیاد برکت در مناطق محروم چاروسا، لوداب، قلعه رئیسی است که در همین راستا ۸۲۳ فقره به مبلغ ۱۳۲ میلیارد ریال تسهیلات بنیاد برکت از سوی امور شعب این بانک پرداخت شد.

وی در ادامه از جایگاه سومی بانک قرض الحسنه مهر ایران در نظام بانکداری اسلامی جهان خبر داد و گفت: رتبه اول بانکداری اسلامی ایران متعلق به این بانک است.

مجیدی با اشاره به پرداخت تسهیلات ازدواج این بانک از ابتدای تاسیس تا کنون در استان به زوج‌های جوان تصریح کرد: هفت هزار و ۶۱۶ فقره تسهیلات ازدواج به مبلغ ۵۷۴ میلیارد ریال به زوج‌های جوان پرداخت شده، ضمن اینکه اولین بانکی بودیم که وام ۳۰ میلیونی زوج‌های جوان را پرداخت کردیم.

مدیر امور شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اقدام خداپسندانه این بانک در راستای کمک به بیماران سرطانی، زنان سرپرست خانوار، مددجویان تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی عنوان کرد: در طرح همیاران مهر برخی از مبالغ کمک شده از سوی کارکنان شعب است و مبلغ دیگری توسط مردم هبه شده که تاکنون یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان در این طرح کمک شده که یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون در موارد ذکر شده هزینه شده یا در حال هزینه شدن است.

مجیدی با اشاره به توزیع این میزان کمک جمع‌آوری شده در طرح همیاران مهر با نظارت دستگاه‌ها تصریح کرد: در این زمینه هم رتبه خوبی در سطح کشور داریم.

وی با اشاره به جذب ۱۵۲ هزار نفر معادل ۲۲ درصد جمعیت استان در این بانک تاکید کرد: راه‌اندازی سامانه و حذف سیستم کاغذی با راه‌اندازی این سامانه دیگر اقدام خوب بانک است  که در شاخص سامانه میعاد استان ششم کشور هستیم. در این سامانه بانک صفر تا ۱۰۰ افتتاح حساب بدون استفاده از کاغذ و از طریق گوشی تلفن همراه و تنها با ارائه کد ملی انجام می دهند.

مدیر امور شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه  طی ۹ ماهه سال‌جاری ۱۶ هزار و ۶۴۱ فقره تسهیلات بانکی پرداخت کرده ایم، اظهارکرد: از ابتدای تاسیس این بانک تاکنون ۱۲هزار میلیارد و ۲۳۲ میلیون ریال تسهیلات به صورت قرص الحسنه در استان پرداخت شده است، ضمن اینکه منابع مردم در این بانک ۴ هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال بوده که بالاترین نسبت کشور متعلق به استان است.

مجیدی از خوش‌حسابی مردم در پرداخت اقساط تسهیلات اعطای خبر داد و عنوان کرد: از مجموع ۴ هزار میلیارد ریال وام پرداخت شده ۵ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان مطالبات داریم که نشان می‌دهد مردم اقساط خود را به موقع پرداخت می‌کنند. کمتر از دو درصد تسهیلات پرداخت شده این بانک معوق هستند.

وی ضمن اشاره به تسهیلات پرداختی بانک مهر ایران به مددجویان امداد گفت: ۳۲۰ میلیون تومان در حوزه بهزیستی پرداختی داشتیم که پرداختی در این حوزه ۱۰۰ درصد بوده است.

مدیر امور شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در کهگیلویه و بویراحمد به کمک ۸۳۵ میلیون تومان به زندان‌های استان خبر داد و بیان کرد: پرداختی بانک به صندوق امداد ولایت در سال گذشته ۴ هزار و ۴۶۹ فقره بوده که بالاترین سهم پرداختی را داشته‌ایم و طی سال جاری ۵ هزار فقره تسهیلات صندوق ولایت پرداخت شده است.

لینک کوتاه خبر:

https://faslejonoob.ir/?p=10895

ارسال دیدگاه


نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد

تصویر روز: