بدون دعوت به محاکم قضایی مراجعه نکنید/محکومیت ارائه خدمات رایگان در انتظار صنوف متخلف یاسوج

فصلی نو ، دادستان عمومی و انقلاب مرکز کهگیلویه و بویراحمد گفت: صنوفی که علی‌رغم بازرسی‌ها پروتکل‌ها را رعایت نکنند به خدمات رایگان در واحدهای کرونایی محکوم می‌شوند.

علی ملک‌حسینی در نودمین نشست ستاد استانی مقابله با بیماری کرونا اشاره به مراجعه تعداد قابل توجهی از مردم به نهادها و محاکم قضایی گفت: متاسفانه تعداد قابل توجهی از همکاران قضایی و اداری ما به این ویروس مبتلا شدند که کثرت مراجعه به دستگاه قضایی علت آن است.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: نهادها و محاکم قضایی یک صنف نیست که تعطیل شوند حتی قانون دورکاری هم شامل ما نمی‌شود سعی کردیم دستورالعمل‌ها تا حد امکان رعایت شود و ژل ضدعفونی قرار دادیم و ورود کارکنان و ارباب رجوع بدون ماسک را  ممنوع اعلام کردیم.

وی با تاکید بر ازیاد مراجعه به محاکم قضایی گفت: خطر انتقال کرونا با توجه به این وضعیت مردم و همکاران قضایی را تهدید می‌کند، در حال تدارک زیرساخت‌هایی هستیم که ارباب رجوع بدون نوبت قبلی به محاکم قضایی مراجعه نکنند، این زیرساخت تا آبان ماه فراهم می‌شود که به مردم اعلام می‌کنیم بدون دعوت به محاکم و نهادهای قضایی مراجعه نکنید.

این مسئول عنوان کرد: در سطح استان علی‌رغم بازرسی تعزیرات حکومتی، سازمان صمت و تذکر و پلمب به برخی واحدهای صنفی اما برخی‌ها نسبت به رعایت پروتکل‌ها بی‌توجه هستند این موارد مکتوب به دستگاه قضایی گزارش داده شود تا از مجازات تکمیلی استفاده شود.

ملک‌حسینی عنوان کرد: صنوفی که پروتکل‌ها را رعایت نکنند محکوم به ارائه خدمات رایگان در واحدهای کرونایی هستند تا بلکه چند ماه تلاش شبانه‌روزی حوزه بهداشت و کادر پزشکی درگیر با بیماری را درک کنند.

لینک کوتاه خبر:

https://faslejonoob.ir/?p=12779

ارسال دیدگاه


نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد

تصویر روز: